Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

YES kontynuuje ekspansję u południowych sąsiadów Polski

Marka biżuteryjna YES otworzyła kolejne, trzy sklepy stacjonarne w Czechach i Słowacji. Salony w Czechach zlokalizowane są w Atrium Flora Praga oraz Plaza Pilzno. Sklep otworzyła również na Słowacji w Eurovea Bratysława.

Nowo otwarte lokalizacje dołączyły do sieci sklepów YES u naszych południowych sąsiadów. Pozostałe sklepy w Czechach znajdują się w Metropole Zlicin Praga, Palladium Praga, Arkády Pankrác Praga, Harfa Praga, Brno Špalíček, Fontana Karlove Vary, Atrium Flora Praga, Plaza Pilzno. Ponadto firma ma też placówki na Słowacji w Avion Shopping Park Bratysława oraz Eurovea Bratysława.

Sieć zapowiada dalszy rozwój salonów poza granicami Polski. 

Ponad 40 lat na rynku

Marka YES powstała w 1981 roku z inicjatywy trzech osób: małżeństwa Magdaleny i Michała Kwiatkiewiczów oraz brata Magdy – Krzysztofa Madelskiego. Założyciele od początku mieli bardzo silną wizję firmy opartej na wartościach, którą dzisiaj kontynuuje ich syn – prezes YES Tomasz Kwiatkiewicz.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

Marka YES posiada w swojej ofercie szeroki asortyment biżuterii. Oferta YES powstała z myślą o prawdziwych miłośnikach biżuterii, i to nie tylko tej kosztującej tysiące złotych. Marka projektuje pierścionki, kolczyki, naszyjniki, zawieszki, celebrytki i bransoletki zarówno w ponadczasowej, jak i zgodnej z obowiązującymi trendami odsłonie. Wykonanie ze złota białego, dwukolorowego, żółtego i różowego, srebra, platyny, a nawet stali jest wzbogacane o kolorowe kamienie szlachetne, wśród których nie brakuje diamentów, szafiru, kryształu Swarovskiego, perły, ametrynu, rubinu i cyrkonii. Ceniona jest za tradycyjne rzemieślnictwo łączone z nowoczesnymi trendami, a również za idee, z którymi się utożsamia i które propaguje w swoich kampaniach.

YES to marka jedna z najbardziej rozpoznawalnych wśród polskich klientów. Może pochwalić się rzeszą lojalnych kupujących, którzy od lat właśnie tu wracają po ulubioną biżuterię. Prowadzi ponad 160 salonów i choć YES jako pierwszy otworzył sklep internetowy, to nadal stawia na sprzedaż stacjonarną także w formacie outletowym. Sklepy te są chętnie odwiedzane przez klientów ceniących kontakt z tym szczególnym produktem.

YES Biżuteria to właściciel popularnych sieci jubilerskich YES i Verona.