Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Modowa marka Solar odświeża swoje portfolio

Marka SOLAR otworzyła swoje drzwi dla klientów po kilkutygodniowym remoncie w galerii Czeladź M1. Wnętrze przeszło gruntowną renowację, dzięki której klienci marki mają szansę odwiedzać sklep w nowoczesnej odsłonie utrzymanej w duch nowej architektury sklepów SOLAR.

Projekt sklepu utrzymany jest klasycznym minimalizmie. Główną ideą struktury nowego wnętrza jest zestawienie ze sobą dwóch kontrastowych przestrzeni, bieli i czerni. Każda z nich posiada własny zbiór środków ekspresji, materiałów i form. Użycie monochromatycznej palety barw sprawia, że lokal staje się tłem dla aranżacji sklepu i doskonale uwypukla to, z czego słynie marka czyli efektowne wzory i wyraziste kolory.

Tak widoczna zmiana w ekspozycji marki spotkała się z dużym zainteresowaniem i bardzo entuzjastycznym odbiorem klientów Galerii M1 i marki SOLAR.

Prawie 60. lokalizacji

Solar jest polską marką, którą od 1989 roku łączy wysoką jakość z unikalnym wzornictwem. Jej kolekcje wyróżniają się dbałością o detale, oryginalnym designem i starannością wykonania. Nieustanna zmiana i potrzeba stawiania sobie nowych wyzwań są wpisane w DNA brandu.
Solar wyróżnia jakość i indywidualność, które przekładają się na wszystkie podejmowane przez firmę działania: we wzornictwie, kreowaniu wizerunku, obsłudze klienta, w codziennej pracy. Obecnie Solar tworzy miejsca pracy dla ponad 500 osób, zarządza siecią 57 sklepów własnych, 16 placówek franczyzowych oraz 49 sklepów partnerskich w Polsce.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

Solar angażuje się również w liczne inicjatywy ekologiczne i społeczne: korzysta z kartonów z certyfikatem FSC, a także współpracuje z organizacją Ubrania do Oddania i wspiera Fundację Centrum Praw Kobiet. Firma również wspiera poznańskie teatry, Katedrę Ubioru UAP oraz współpracuje z firmą Saint-Honoré Paris, która dostarcza manekiny z materiałów z recyklingu i za każde zamówienie sadzi nowe drzewa.