Galeria Młociny poszerza portfolio akcji prosprzedażowych, zgodnie ze strategią marketingową „nagradzania klientów podwójnie”. Warszawska galeria rozszerza ofertę nagród, które można otrzymywać w zamian za zakupy przez cały rok. Mandoria Miasto Przygód, czyli całoroczny park rozrywki, zostało nowym partnerem Galerii Młociny.
Galeria Młociny od początku swojej działalności stawia na łączenie oferty handlowej z różnorodnymi formami rozrywki. Poza szeroką infrastrukturą rozrywkową, którą centrum handlowe oferuje na miejscu w Warszawie, dla klientów dostępne są także cykliczne akcje prosprzedażowe. W zamian za zakupy mogą otrzymać nagrody, w tym bilety wstępu do różnych parków rozrywki. Do tej pory Galeria Młociny współpracowała już m.in. z parkiem wodnym Suntago, parkiem rozrywki Majaland czy Farmą Iluzji.
„Nowe partnerstwo z Mandorią jest dla nas niezwykle istotne, ponieważ po raz kolejny odpowiadamy wprost na oczekiwania gości. Klienci w naszych badaniach wskazywali kolejne miejsca, które chcieliby odwiedzić dzięki możliwości wygrania wejściówek w akcjach Galerii Młociny – wśród nich pojawiała się Mandoria” – wskazuje Artur Maćkowiak, Marketing Manager w Galerii Młociny.
Mechanizm wszystkich akcji prosprzedażowych w Galerii Młociny jest podobny. Tym razem trwa ona od poniedziałku do czwartku, a klienci Galerii Młociny mogą zdobyć bilet do rodzinnego parku rozrywki kompletując paragony za zakupy o łącznej wartość min. 300 zł. Minimalna wartość każdego paragonu to 30 zł. Dodatkowo organizatorzy przewidzieli mniejsze nagrody w postaci lodów, które można otrzymać już po okazaniu paragonu na 50 zł łącznie.
„Partnerstwo między Galerią Młociny a parkiem rozrywki Mandoria otwiera przed nami nowe, ekscytujące możliwości. Współpraca z tak popularnym miejscem umożliwia nam dotarcie do szerokiego grona odwiedzających, co przekłada się na skuteczną promocję naszej oferty i zachęcenie nowych gości do odwiedzenia Miasta Przygód” – mówi Daniel Zieliński, Wiceprezes Zarządu Parku Rozrywki Mandoria.
PARTNER PORTALU
„Partnerstwo pozwala Galerii Młociny na wprowadzenie wyjątkowej promocji, która przynosi realne korzyści przede wszystkim klientom warszawskiego centrum”.
Nowe partnerstwo doskonale wpisuje się w strategię centrum, które dąży do umacniania swojej pozycji jako nowoczesnego miejsca spotkań, zabawy i odpoczynku. Nagradzanie klientów za zakupy jest jednym z elementów lojalizacji odwiedzających i przyciągania konsumentów z kolejnych stref catchmentowych.
Z ponad 200. sklepami
Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje 81 000 mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i punktów usługowych oraz ponad 30 kawiarni i punktów gastronomicznych. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Strefa Spotkania i Dania to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne oraz unikatowe koncepty.
Jej częścią jest Hala Hutnik – strefa gastronomiczno-rozrywkowa i klasyczny food court. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na warszawskie Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci.
Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała za proces deweloperski i najem.