EPP: nowe umowy i przedłużenia w Galerii Młociny na ponad 12 200 mkw.


Warszawska Galeria Młociny rozwija swoją ofertę handlowo-rozrywkową. Od początku roku podpisano umowy z nowymi najemcami, którzy zajmą łączną przestrzeń o powierzchni ponad 3200 mkw. Dodatkowo na przedłużenie współpracy zdecydowało się aż 28 marek, a kontrakty te obejmują ok. 9000 mkw. EPP jest wystawcą targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września w Warszawie.

Metraż wynajęty nowym i obecnym w obiekcie najemcom stanowi 15% GLA centrum.

Ze zróżnicowanym tennat-mixem

Segment modowo-obuwniczy rozszerzony został o Intimissimi Uomo, Garderobę Idealną, a także koncept Wojan Team, skierowany do fanów popularnego gamera. W obiekcie niedługo otworzy się Rituals – marka z luksusowymi produktami do pielęgnacji ciała i do domu.

Wśród pozostałych najemców znalazł się salon z prezentami i rozmaitymi gadżetami Nanu-Nana, ofertę wzmocni również marka Action oraz sklep z personalizowanymi upominkami Dreams&Gifts. Do grona najemców gastronomicznych dołączyli Crepe & Co, a niedługo w obiekcie otworzą się restauracje Sakura – Ramen & Sushi oraz Greek House.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

„Galeria Młociny to dynamiczny ekosystem. Nieustannie prezentujemy w nim nowe koncepty i popularne marki, aby nasi klienci mogli korzystać z szerokiej gamy produktów i usług dostępnych w jednym miejscu. Nowe umowy oraz liczne przedłużenia kontraktów dowodzą, że nasze działania przynoszą zamierzone efekty, co wpływa zarówno na lojalność odwiedzających Galerię Młociny, jak i na zaufanie ze strony najemców” – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP.

Wśród marek, które zostają w obiekcie na dłużej można wymienić m.in. Deichmann, Primark, Ryłko, Recman, Wojas, Newbie czy SWISS. Część najemców, jak np. CCC, DUKA czy home&you dodatkowo relokowało swoje salony, by lepiej dopasować zajmowaną przestrzeń do potrzeb swoich klientów, a Gagliardi z ofertą premium mody męskiej powiększy swój sklep niemal dwukrotnie.

Rozrywka dla wszystkich pokoleń

Galeria Młociny to miejsce, w którym każdy znajdzie coś dla siebie, niezależnie od wieku. Pomoże w tym przygotowana przez bielańskie centrum Mapa Atrakcji z informacjami o najważniejszych miejscach, w których można dobrze spędzić czas w przerwie między zakupami.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Aktualna oferta rozrywkowa Galerii Młociny to nie tylko dwie spiralne zjeżdżalnie, ale także multitrampoliny, stoły do ping-ponga, profesjonalne boisko do koszykówki 3×3, joga na tarasie, kids play’e czy strefy z symulatorami gier.

Dodatkowo, przestrzeń edukacyjno-kulturalna Storyteka zaprasza na spotkania autorskie i liczne wydarzenia kulturalne, a znacznie powiększona przestrzeń MK Bowling, to raj dla miłośników kręgli, bilarda czy automatów zręcznościowych.

„W strategii rozwoju Galerii Młociny koncentrujemy się na ofercie skierowanej do rodzin z dziećmi. Dlatego oprócz podstawowej propozycji handlowej, rozwijamy również segment rozrywkowy. To właśnie u nas znajduje się najnowocześniejsze Multikino w mieście, teatr WAM oraz centrum rozrywki MK Bowling.

Efekty naszych działań, również tych niecodziennych, są zauważane i doceniane. Od tego roku klienci mogą korzystać z dwóch, dostępnych w obiekcie, zjeżdżalni oraz placu zabaw. Przeprowadzone wśród nich badanie GfK z maja tego roku wykazało, że połowa odwiedzających Galerię Młociny z dziećmi, którzy skorzystali ze zjeżdżalni, zaczęła częściej przychodzić do naszego centrum”dodaje Marta Kusiak, Asset Manager w EPP.

Z ponad 200. sklepami

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje około 81 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i ponad 30 punktów gastronomicznych i kawiarni.

Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim. Do grona najemców Galerii Młociny należy m.in. pierwszy w Polsce sklep Primark, marki z grupy Inditex (Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), H&M, VAN GRAAF, TK Maxx, C&A, CCC, MediaMarkt czy RTV EURO AGD. Swoje pierwsze sklepy w Polsce otworzyły tu też takie marki jak MODIVO, Gagliardi.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne m.in. Halę Hutnik.

Różnorodna oferta kulinarna kuchni m.in. bliskowschodniej, amerykańskiej i włoskiej, spotyka się tam z wyjątkową rozrywką: shuffleboard, Pac-Man, flippery czy automaty do koszykówki. Design Hali Hutnik inspirowany jest pobliską hutą, a do aranżacji zostały wykorzystane akcenty industrialne, nawiązujące do jej historii.

Ofertę Galerii Młociny uzupełnia: wielosalowe Multikino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne ENEL-MED i miejsca zabaw dla dzieci, w tym pierwszy w Polsce teatr edukacyjno-musicalowy WAM.

Inwestorami są spółki EPP (70% udziałów) i Echo Investment (30% udziałów).

Z 29. obiektami handlowymi w portfolio

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządza, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

Firma dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu.

EPP należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Z bogatym doświadczeniem na rynku nieruchomości

Echo Investment jest polskim deweloperem, jedynym z tak bogatym doświadczeniem w kluczowych sektorach rynku nieruchomości. Obecnie firma koncentruje się na segmencie biurowym, handlowym i PRS. Realizuje też miastotwórcze projekty wielofunkcyjne, takie jak Browary Warszawskie czy Fuzja w Łodzi – miejsca, w których ludzie mogą pracować, mieszkać oraz korzystać z atrakcyjnej oferty handlowej, gastronomicznej i rozrywkowej.

Zgodnie z przyjętą strategią, w sierpniu 2023 roku spółka zwiększyła do ponad 89% udziały w kapitale firmy Archicom, przenosząc do niej całość kompetencji i projektów w obszarze biznesu mieszkaniowego. Echo Investment regularnie raportuje swoje cele i działania w obszarze ESG, które wspierają zrównoważony rozwój największych polskich miast. Wśród inicjatyw firmy jest m.in. program społeczny, dzięki któremu na terenach zurbanizowanych powstają łąki kwietne, wzbogacające lokalne ekosystemy. Echo Investment jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Głównymi akcjonariuszami Spółki są Wing oraz partnerzy Griffin Capital Partners.