Ingka Centres: Aleja Bielany wzmacnia ofertę modową

BIG STAR wrócił do Centrum Handlowego Aleja Bielany we Wrocławiu. W nowej przestrzeni o powierzchni 128 mkw. na klientów czekają najnowsze kolekcje i szeroka oferta denimu, które idealnie wpisują się w sezon jesień/zima 2024.

Jakościowy jeans i duża gwiazdka to znaki rozpoznawcze marki BIG STAR. I metka „made in Poland” bo BIG STAR to to sieć odzieżowa, która jest w 100% polska. Marka BIG STAR już od ponad 40 lat szyje jeansy z denimu najwyższej jakości.

Szeroki asortyment kolekcji BIG STAR obejmuje także odzież wierzchnią, bluzy, swetry, sukienki, dresy, koszule, bieliznę, buty i akcesoria. Oferta skierowana jest do kobiet, mężczyzn, dzieci i młodzieży. 

Projektowanie z dbałością̨ o środowisko naturalne, połączenie mody z nowymi technologiami to idee niezwykle bliskie marce BIG STAR. Marka stawia na ekologiczny proces produkcji i odpowiedni dobór materiałów z włókien pochodzenia roślinnego oraz pochodzących z recyklingu. BIG STAR posiada

„Cały czas poszukujemy nowych lokalizacji by zakupy w BIG STAR były jeszcze bardziej dostępne. Naszym celem jest dalszy rozwój oraz utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku denimowym. Jesteśmy polską marką z 40-letnią historią i od zawsze stawialiśmy na lokalność.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Dlatego do końca 2024 roku planujemy otworzyć 10 nowych sklepów, nie tylko w dużych aglomeracjach i centrach handlowych, ale także w parkach handlowych w mniejszych miejscowościach” – zapowiedział Arkadiusz Tomankiewicz, Dyrektor Zarządzający/CEO marki BIG STAR.

14 września został otwarty nowy, flagowy salon BIG STAR w centrum handlowym Manufaktura w Łódzi. Na przestrzeni 98 mkw. nowoczesnego i stylowego lokalu klienci znajdą najnowszą kolekcję denimową oraz modele na sezon jesień/zima 2024.

Nowy lokal na poziomie pierwszym galerii handlowej nie jest zwykłym sklepem – to koncepcyjny salon. Klienci znajdą tam najnowszą kolekcję denimową oraz modele na sezon jesień/zima 2024, które łączą ponadczasową klasykę z aktualnymi trendami.

Salon został zaprojektowany z myślą o komforcie zakupów i prezentacji pełnej oferty BIG STAR – od kultowych jeansów, po szeroki wybór odzieży, obuwia i akcesoriów, które umożliwią zbudowanie garderoby.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Aleja Bielany w portfelu Ingka Centres

Aleja Bielany to centrum spotkań i zakupów, należące do Ingka Centres Polska Sp. z o.o., w którym znajduje się 200 sklepów oraz sklep IKEA. Jest to największe w Polsce centrum handlowe (145 000 mkw.), które oferuje szeroką ofertę odzieży, obuwia i akcesoriów, kosmetyków, a także artykułów sportowych.

Aleja Bielany to także kompleksowa oferta mebli i wyposażenia wnętrz, która przyciąga klientów z całego województwa dolnośląskiego. Obiekt posiada także rozbudowaną ofertę rozrywkową; jako najbardziej rozrywkowe centrum we Wrocławiu i jedno z najlepszych dziesięciu pod tym względem w kraju, została wyróżniona w rankingu Colliers International. Obecnie oferta rozrywkowa obejmuje kino z ośmioma salami, cztery place zabaw i centrum rozrywki dla dzieci, akademię tańca, klub fitness, tor kartingowy.

Aleja Bielany swoją szeroką ofertę łączy z wieloma udogodnieniami dla rodzin. Na rodziców z dziećmi czekają również 3 dedykowane im pokoje wyposażone między innymi w przewijaki i mikrofalówki. Goście Alei Bielany mogą pracować w strefach co-workingowych, w których mogą korzystać z bezpłatnego Internetu oraz drukarki.

Centrum posiada także wewnętrzną palarnię. Aleja Bielany ma największy parking spośród wrocławskich centrów handlowych. Na zmotoryzowanych klientów czeka 4700 bezpłatnych miejsc parkingowych, w tym blisko 1000 na parkingu podziemnym, wyposażonym w system oznakowania wolnych miejsc.