EPP: Galeria Młociny z coraz dłuższą lista najemców
Galerii Młociny ciągle rozwija i uatrakcyjnia ofertę, poszerzając grono swoich najemców. Niedawno swoje lokale otworzyły tam: naleśnikarnia Crêpes&Co, Pączkarnia z Tradycją, Sorvella Perfumy, kwiaciarnia La Flor Galeria Młociny oraz sklep z upominkami Nanu-Nana.
Naleśnikarnia “Crepe&co” to miejsce, gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością. Jest to miejsce dla wszystkich, którzy cenią sobie smaczne i zdrowe jedzenie.
Menu to prawdziwa uczta dla podniebienia – naleśnikarnia serwuje naleśniki w wielu wariantach, od klasycznych po nowoczesne kompozycje smakowe. Każdy naleśnik jest przygotowywany na bieżąco z najwyższej jakości składników, co gwarantuje ich wyjątkowy smak i świeżość.
Naleśnikarnia “Crepe&co” znajduje się na poziomie 2 galerii
Pączkarnia z Tradycją to długoletnie doświadczenie cukierników, które pozwala tworzyć wyroby z pasją, dokładnością. Każdy wyrób jest formowany i dekorowany ręcznie a wszystkie wypieki charakteryzuje wyśmienita jakość. Wszystkie produkty powstają w 100% z naturalnych, najwyżej jakości surowców. W swojej ofercie ma ponad 40 smaków pączków.
Pączkarnia z Tradycją w Galerii Młociny ma dwie lokalizacje: na poziomie +2 obok Hali Hutnik raz na poziom -1 naprzeciwko Biedronki.
Nową perfumerią w Galerii Młociny jest placówka Sorvella Perfume. Klienci wejdą tam w świat wyrafinowanych zapachów. Firma zajmujące się produkcją i sprzedażą perfum damskich, męskich i unisex na rynku europejskim i azjatyckim.
W swoim asortymencie ma zapachy inspirowane znanymi, ekskluzywnymi markami oraz niszowymi perfumeriami. Ma własne linie perfumowe Signature, Mountain, limitowaną edycję perfum: Miss Polonia.
Oferuje też szeroką gamę produktów zapachowych do wnętrz: dyfuzory, spraye, świece oraz perfumy do samochodu.
Sorvella Perfumy to marka perfumowa wypełniającą lukę pomiędzy bardzo drogimi i niedostępnymi dla dużej części klientów perfumami a zapachami w niskich cenach, częstokroć niemającymi wiele wspólnego ze sztuką perfumeryjną.
Wyspa Sorvella Perfumy znajduje się na poziomie zero galerii.
La Flor to kwiaciarnia prowadzona z pasją i zamiłowaniem do kwiatów. Klienci znajda tam bogaty asortyment kwiatów ciętych (nie tylko tych popularnych ale również egzotycznych i unikalnych), roślin doniczkowych, artykułów dekoracyjnych, ceramiki, szkła, świec i wiele innych. W stałej ofercie posiada również różnego rodzaju oryginalne kompozycje kwiatowe.
Lokal kwiaciarni la Flor znajduje się na poziomie zero Galerii Młociny.
Nanu-Nana to zagraniczna sieć sklepów z dekoracjami. Pierwszy sklep w naszym kraju został otwarty w 2006 roku we Wrocławiu, a z każdym rokiem przybywa ich na mapie Polski.
W ofercie klienci znajdą pomysły na prezenty, gadżety urodzinowe, jak również różnego rodzaju akcesoria i modne dekoracje do domu.
Upominki klienci mogą zakupić w sklepie Nanu-Nana, który znajduje się na poziomie 1.
Z ponad 200. sklepami
Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje około 81 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i ponad 30 punktów gastronomicznych i kawiarni.
Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim. Do grona najemców Galerii Młociny należy m.in. pierwszy w Polsce sklep Primark, marki z grupy Inditex (Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), H&M, VAN GRAAF, TK Maxx, C&A, CCC, MediaMarkt czy RTV EURO AGD. Swoje pierwsze sklepy w Polsce otworzyły tu też takie marki jak MODIVO, Gagliardi.
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne m.in. Halę Hutnik.
Różnorodna oferta kulinarna kuchni m.in. bliskowschodniej, amerykańskiej i włoskiej, spotyka się tam z wyjątkową rozrywką: shuffleboard, Pac-Man, flippery czy automaty do koszykówki. Design Hali Hutnik inspirowany jest pobliską hutą, a do aranżacji zostały wykorzystane akcenty industrialne, nawiązujące do jej historii.
Ofertę Galerii Młociny uzupełnia: wielosalowe Multikino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne ENEL-MED i miejsca zabaw dla dzieci, w tym pierwszy w Polsce teatr edukacyjno-musicalowy WAM.
Inwestorami są spółki EPP (70% udziałów) i Echo Investment (30% udziałów).
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter