Liczba klientów Zalando przekroczyła 50 milionów

Zalando podniosło swoje całoroczne prognozy finansowe, ponieważ strategia ekosystemu oparta na jakości, ekspansji stylu życia, inspiracji i otwarciu możliwości B2B pozwoliła firmie uchwycić rosnący popyt konsumencki w trzecim kwartale w obliczu silnego początku sezonu jesienno-zimowego w całej branży. Liczba aktywnych klientów kontynuowała pozytywny trend i przekroczyła 50 milionów.

Według wstępnych danych, GMV w trzecim kwartale wzrosło o 7,8% w porównaniu z rokiem poprzednim do 3,5 mld euro, a przychody wzrosły o 5,0% w porównaniu z rokiem poprzednim do 2,4 mld euro, podczas gdy skorygowany EBIT wzrósł z 23 mln euro do 93 mln euro.

Na cały rok 2024 Zalando przewiduje obecnie wzrost wolumenu towarów brutto (GMV) między 3% a 5%, w porównaniu z poprzednią prognozą wzrostu od 0% do 5%. Oczekuje się, że przychody wzrosną o 2% do 5%, w porównaniu z poprzednim przedziałem od 0% do 5%.

Oczekuje się, że skorygowany EBIT wyniesie od 440 mln euro do 480 mln euro, w porównaniu z poprzednią prognozą na poziomie od 380 mln euro do 450 mln euro.

Zalando planuje inwestycje kapitałowe w wysokości około 200 mln euro w całym roku, w porównaniu z wcześniejszymi prognozami na poziomie od 250 mln euro do 350 mln euro.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Liczba aktywnych klientów kontynuuje pozytywny trend i wynosi ponad 50 milionów.

„Popyt konsumencki wzrósł w całej branży w trzecim kwartale, wraz z mocnym początkiem sezonu jesienno-zimowego, w porównaniu do powolnego początku ubiegłego roku” – powiedział Robert Gentz, Co-CEO Zalando.

„Nasza nowa strategia ekosystemu, umożliwiająca nam pokrycie większej części rynku e-commerce związanego z modą i stylem życia, bardzo dobrze pozycjonuje nas, aby wykorzystać możliwości wzrostu”.

Patrząc w przyszłość, Gentz powiedział, że firma podwaja teraz swoje inwestycje w kluczowe inicjatywy strategiczne, takie jak zwiększanie lojalności klientów, sprawianie, by odkrywanie mody było bardziej inspirujące i zabawne, oraz dalsze wzmacnianie europejskiej sieci logistycznej, zgodnie ze zaktualizowaną strategią ekosystemu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Zalando opublikuje wyniki za trzeci kwartał 5 listopada 2024 roku.

Zalando jako jedna z wiodących platform modowych i lifestylowych

Zalando zostało założone w Berlinie w 2008 roku. Dostarcza pełen asortyment modowy do ponad 51 milionów klientów na 25 rynkach, oferując odzież, obuwie, akcesoria oraz produkty kosmetyczne. Asortyment obejmuje szerokie spektrum międzynarodowych marek zarówno znanych na całym świecie, jak i lokalnych.

Zalando to platforma pierwszego wyboru dla poszukujących inspiracji, innowacji i interaktywnego doświadczenia zakupowego. Jako najmocniej związana z modą firma technologiczna w Europie, nieustannie opracowuje cyfrowe rozwiązania dla każdego etapu modowej podróży klientów, partnerów i innych współtwórców historii Zalando.

Celem Zalando jest to, aby stać się punktem wyjściowym dla mody – tak zwanym Starting Point for Fashion – i miejscem, które dzięki swojej zrównoważonej filozofii wywiera pozytywny wpływ na ludzi i planetę.