Kaufland otworzył swój 249. sklep w Polsce

Kaufland kontynuuje dynamiczny rozwój swojej sieci, otwierając 249. sklep w Polsce. Już od 21 listopada mieszkańcy położonego na Śląsku Mikołowa mogą korzystać z szerokiego asortymentu oraz licznych udogodnień. Kolejne otwarcie supermarketu sieci zaplanowano w Bielsku-Białej.

W sklepie zlokalizowanym przy ul. Rybnickiej 7 w Mikołowie na klientów czeka ponad 16 tys. produktów, w tym liczne artykuły spożywcze, drogeryjne oraz przemysłowe marek własnych. Przy ladzie obsługowej dla klientów dostępne będą świeże sery, wędliny i garmażeria, a z myślą o różnorodnych potrzebach wprowadzono także specjalną strefę świadomego odżywiania, gdzie znajdują się produkty bezglutenowe, wegańskie oraz z obniżoną zawartością cukru.

W koncepcie przyjaznym dla klientów

Sklep w Mikołowie został zaprojektowany z myślą o komforcie klientów. W nowo otwartej placówce dostępna będzie usługa K-Scan, pozwalająca na skanowanie produktów w trakcie zakupów oraz szybkie i wygodne kasy samoobsługowe.

Dodatkowo w sklepie zamontowano nowoczesne reklamowe ekrany cyfrowe, na których wyświetlane są m.in. aktualne promocje. W nowym sklepie w Mikołowie klienci mogą również oddać kaucjonowane butelki szklane w butelkomacie, który generuje bon o wartości kaucji do wykorzystania na zakupy w sklepach sieci.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Do pozostałych udogodnień w placówce należą także: punkt informacji dla klientów, pomieszczenie z dostępem do przewijaka zaprojektowane z myślą o rodzicach z małymi dziećmi czy przestronny parking.

250 sklepów Kaufland coraz bliżej

Z okazji otwarcia sklepu w Mikołowie przygotowano szereg atrakcji. Na klientów czeka wyjątkowa oferta promocyjna z atrakcyjnymi zniżkami oraz możliwość udziału w loterii Koło Szczęścia, które będzie dostępne od czwartku do soboty w godzinach od 6:00 do 18:00.

Aby dołączyć do zabawy, wystarczy okazać paragon za zakupy w wysokości minimum 150 zł. W puli nagród znajdą się bony na zakupy w sklepach sieci oraz produkty marek własnych Kaufland, takich jak K-Favourites (wyroby delikatesowe), K-Classic (artykuły spożywcze, przekąski, chemia domowa), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv&Bo (artykuły dekoracyjne dla domu) czy bevola (kosmetyki).

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Otwarcie sklepu w Mikołowie to ważny krok w strategii rozwoju Kaufland. Już wkrótce sieć osiągnie symboliczny kamień milowy – 250 placówek w Polsce. Kolejne otwarcie zaplanowano w Bielsku-Białej, a obie inwestycje wpisują się w długoterminowy plan dynamicznej ekspansji na polskim rynku.

Z 249. placówkami

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 249 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów.

Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.