Kaufland otworzył swój 249. sklep w Polsce
Kaufland kontynuuje dynamiczny rozwój swojej sieci, otwierając 249. sklep w Polsce. Już od 21 listopada mieszkańcy położonego na Śląsku Mikołowa mogą korzystać z szerokiego asortymentu oraz licznych udogodnień. Kolejne otwarcie supermarketu sieci zaplanowano w Bielsku-Białej.
W sklepie zlokalizowanym przy ul. Rybnickiej 7 w Mikołowie na klientów czeka ponad 16 tys. produktów, w tym liczne artykuły spożywcze, drogeryjne oraz przemysłowe marek własnych. Przy ladzie obsługowej dla klientów dostępne będą świeże sery, wędliny i garmażeria, a z myślą o różnorodnych potrzebach wprowadzono także specjalną strefę świadomego odżywiania, gdzie znajdują się produkty bezglutenowe, wegańskie oraz z obniżoną zawartością cukru.
W koncepcie przyjaznym dla klientów
Sklep w Mikołowie został zaprojektowany z myślą o komforcie klientów. W nowo otwartej placówce dostępna będzie usługa K-Scan, pozwalająca na skanowanie produktów w trakcie zakupów oraz szybkie i wygodne kasy samoobsługowe.
Dodatkowo w sklepie zamontowano nowoczesne reklamowe ekrany cyfrowe, na których wyświetlane są m.in. aktualne promocje. W nowym sklepie w Mikołowie klienci mogą również oddać kaucjonowane butelki szklane w butelkomacie, który generuje bon o wartości kaucji do wykorzystania na zakupy w sklepach sieci.
Do pozostałych udogodnień w placówce należą także: punkt informacji dla klientów, pomieszczenie z dostępem do przewijaka zaprojektowane z myślą o rodzicach z małymi dziećmi czy przestronny parking.
250 sklepów Kaufland coraz bliżej
Z okazji otwarcia sklepu w Mikołowie przygotowano szereg atrakcji. Na klientów czeka wyjątkowa oferta promocyjna z atrakcyjnymi zniżkami oraz możliwość udziału w loterii Koło Szczęścia, które będzie dostępne od czwartku do soboty w godzinach od 6:00 do 18:00.
Aby dołączyć do zabawy, wystarczy okazać paragon za zakupy w wysokości minimum 150 zł. W puli nagród znajdą się bony na zakupy w sklepach sieci oraz produkty marek własnych Kaufland, takich jak K-Favourites (wyroby delikatesowe), K-Classic (artykuły spożywcze, przekąski, chemia domowa), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv&Bo (artykuły dekoracyjne dla domu) czy bevola (kosmetyki).
Otwarcie sklepu w Mikołowie to ważny krok w strategii rozwoju Kaufland. Już wkrótce sieć osiągnie symboliczny kamień milowy – 250 placówek w Polsce. Kolejne otwarcie zaplanowano w Bielsku-Białej, a obie inwestycje wpisują się w długoterminowy plan dynamicznej ekspansji na polskim rynku.
Z 249. placówkami
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 249 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów.
Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter