Decathlon otworzył w tym roku trzy nowe sklepy

21 listopada otworzył trzeci sklep Decathlon w Łodzi. To także trzeci sklep, po Gorzowie Wielkopolskim i Warszawie, który sieć otworzyła w 2024 roku. Powierzchnia nowej placówki to 3100 metrów kwadratowych.

Nowy sklep w Łodzi mieści się przy ul. Stanisława Przybyszewskiego 176/178. Jest to 67. lokalizacja sieci w Polsce.

Na 3100 metrów kwadratowych sportowej przestrzeni stworzone zostało miejsce, które łączy funkcjonalność z nowoczesnym designem – zaprojektowane specjalnie dla klientów.

Oprócz szerokiej oferty dostępnej na miejscu klient może również zamówić produkty z pełnej
oferty Decathlon, z bezpłatną dostawą do sklepu lub dostawą do domu. Sklep oferuje również pełny
dostęp do usług Decathlon, m.in. łatwy odbiór zamówień Click&Collect, szybkie zwroty, program
lojalnościowy czy serwis produktów.

Z nowym konceptem

PARTNER PORTALU

Kaufland

Decathlon Polska, oprócz otwarć nowych sklepów, od marca tego roku cała marka przechodzi rebranding w sieci stacjonarnej oraz e-commerce. Sklepy są modernizowane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, co z pewnością przyczyni się do poprawy doświadczenia klientów. Intensywnie rozwija się także aplikacja mobilna, która jest jednym z priorytetów marki na kolejne lata, oraz biznes cyrkularny. Ważnym obszarem będą także współprace w zakresie sponsoringu sportowego.

Nowe otwarcia

W tym roku Dectahlon otworzył sklep pod koniec sierpnia w Gorzowie Wielkopolskim. Jest to druga placówka w województwie lubuskim. Zajmuje powierzchnię ponad 2000 mkw. Jego wyjątkowość polega na tym, że ma ofertę dostosowaną do preferencji lokalnych klientów. Nowy sklep przy ul. Jedwabniczej 4.

19 października został otwarty 9. w stolicy sklep stacjonarny Decathlon w galerii Westfield Arkadia. Do tej pory Decathlon kojarzył się raczej z dużymi, wolnostojącymi sklepami – tym razem marka
podjeła decyzję o otwarciu salonu w centrum handlowym. W nowoczesnym salonie o powierzchni 1400 mkw. klient znajdzie szeroką ofertę produktów do uprawiania sportu i aktywnego stylu życia.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Przestrzeń sklepowa wyróżnia się nowoczesnym wyglądem oraz zastosowaniem najnowszych nośników digitalowych. Sklep w Westfield Arkadia jest w pełni zgodny z nowymi standardami marki, które podkreślają sportowy charakter Decathlon.

Nowoczesne rozwiązania nawigacyjne pomagają w znalezieniu produktu, a nowe formaty ekspozycji pozwalają lepiej zaprezentować walory produktów. To wszystko powinno sprawić, że doświadczenie zakupowe w Decathlon Westfield Arkadia będzie wyjątkowe.

“Decathlon to dziś największy sportowy brand w Polsce, ale nie poprzestajemy na tym i chcemy dalej rosnąć. Nasza strategia zakłada wzmocnienie obecności w największych miastach naszego kraju. Chcemy być bliżej naszych konsumentów, tam, gdzie na co dzień dokonują zakupów, z możliwie najszerszą ofertą” – mówił wówczas Paweł Krawczyk, CEO Decathlon Polska.

Z 1700. sklepami

Decathlon, globalna, wielospecjalistyczna marka sportowa dla początkujących i najlepszych sportowców, jest innowacyjnym producentem sprzętu sportowego na każdym poziomie umiejętności.

Z ponad 100 000 członków zespołu i 1700 sklepami na całym świecie, Decathlon i jego zespoły pracują od 1976 roku, aby spełnić nieustającą ambicję: Move People Through the Wonders of Sport – by pomóc ludziom być zdrowszymi i szczęśliwszymi w zrównoważonej przyszłości.