Lista najemców Wola Parku wydłużyła się o kolejne marki. 23 listopada został otwarty sklep Dreams&Gifts – konceptu, którego misją jest sprawianie radości, inspiracja i tworzenie magicznych chwil. 29 listopada zaś zostanie otwarty salon marki NAOKO.
W sklepie Dreams&Gifts. klienci znajdą szeroki wybór prezentów, biżuterii, akcesoriów domowych, dekoracji oraz artykułów codziennego użytku. Marka stawia na wysoką jakość, oryginalne wzornictwo i dbałość o detale. Oferowane produkty są starannie wyselekcjonowane, aby zapewnić najlepsze doznania naszym klientom.
Klienci Wola Parku mogą nabyć spersonalizowane prezenty w lokalu Dreams&Gifts. Znajduje się w nowej lokalizacji na poziomie +1, obok placu zabaw.
Atrakcyjniejsza oferta fashion
W Black Friday, 29 listopada zostanie otwarty butik NAOKO w Wola Parku. NAOKO to marka dla kobiet, które kochają modę i wyrażanie siebie. Tworzy kolekcje pełne odwagi, koloru i wyjątkowych wzorów, które sprawiają, że każda stylizacja nabiera charakteru. Oferowane ubrania łączą romantyczny styl boho z nowoczesnym podejściem do mody, zapewniając nie tylko piękno, ale też wygodę.
PARTNER PORTALU
Nowy sklep NAOKO w Wola Park to miejsce, w którym klienci znajdą swoje ulubione sukienki, swetry, kurtki i dodatki, które są idealnym uzupełnieniem każdej garderoby.
Butik NAOKO butik znajduje się na poziomie 1, tuż obok sklepu MANGO.
Z ponad 200. lokalami
Wola Park to przyjazne miejsce zakupów, spotkań i rozrywki dla całej rodziny. W swojej ofercie posiada ponad 200 punktów usługowych oraz sklepów z odzieżą, obuwiem, akcesoriami, kosmetykami, elektroniką, artykułami sportowymi, spożywczymi i wyposażeniem wnętrz. W Wola Parku mieści się też Studio planowania i zamówień IKEA, Multikino, klub fitness Zdrofit, hipermarket Auchan, Castorama, a także komfortowa strefa co-workingu. Dodatkowymi udogodnieniami są bezpłatny parking na 3 000 miejsc, stacja benzynowa oraz stacja rowerowa Veturilo.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Wola Park jest jedynym centrum handlowym w Warszawie, przy którym zlokalizowany jest skwer – Park Ulricha, czyli dawny ogród pokazowy rodziny Ulrichów. Największą atrakcją tego miejsca są rzadkie gatunki drzew. Część z nich sadzona była jeszcze w XIX wieku. Park jest miejscem spotkań i odpoczynku mieszkańców dzielnicy.
Wola Park jest otwarty na potrzeby lokalnej społeczności. Chce być blisko codziennych spraw mieszkańców – w tym celu współpracuje z władzami dzielnicy i lokalnymi instytucjami kulturalnymi oraz aktywnie włącza się w życie Woli i Bemowa. Od kilku lat priorytetowe dla Wola Parku są tematy związane ze zrównoważonym rozwojem, ekologią, zmianami klimatu oraz zero waste. Od października 2021 roku na jego terenie działa Współdzielnik, czyli pierwsze w Polsce Miejsce Aktywności Lokalnej zlokalizowane w centrum handlowym. Powstał, aby edukować na temat zrównoważonej konsumpcji i ograniczania ilości wyrzucanych przedmiotów.
Już dwa lata
W październiku 2022 roku zakończył się proces rewitalizacji Ogrodów Ulricha, dzięki czemu przestrzeń dawnego gospodarstwa ogrodniczego, znajdującego się na terenie Wola Parku, odzyskała swój dawny blask. Włączone w proces inwestycyjny zostały zabytkowe: park, willa oraz szklarnie. Firma Ingka Centres Polska, właściciel centrum handlowego Wola Park, stworzyła przestrzeń, która łączy społeczną użyteczność z funkcją handlowo-gastronomiczną. Ogrody Ulricha w nowej odsłonie to kompleks pełen zieleni, pysznego jedzenia i relaksu – niepowtarzalne miejsce spotkań dla młodszych i starszych mieszkańców Woli i nie tylko.
Współpracuje z ponad 3000 markami
Ingka Centres należy do Grupy Ingka (którego częścią są również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Ma już ponad 40-letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu centrami handlowymi. Współpracuje dziś z ponad 3000 marek w 44 centrach handlowych należących do jej portfolio, które są obecne na 15 rynkach.
W swoich miejscach spotkań gości i obsługuje ponad 370 milionów klientów rocznie. Ingka Centres tworzy je współpracując z lokalnymi społecznościami, a także najemcami i partnerami, by jej miejsca spotkań miały emocjonalne znaczenie, przekazywały wartości i budowały więzi społeczne.