Firma Tiberius Polska otworzy pierwszy salon w Polsce marki Calliope w poznańskiej galerii handlowej Posnania. Klienci będą mogli zrobić zakupy w nowym sklepie już w grudniu i będzie jednym z pierwszych na świecie otwartym w nowym koncepcie marki. Zaoferuje kolekcję damską oraz męską.
Firma Tiberius Polska Sp. z o. o., należąca do włoskiej Teddy Group – rodzinnej firmy z
ponad 50-letnim doświadczeniem i właściciela marek odzieżowych, takich jak Terranova,
Calliope, Rinascimento i QB24 wraca na rynek z marką Calliope.
Marka Calliope, która po wielu latach powraca na polski rynek, w swojej kolekcji nawiązuje
do najnowszych trendów modowych, nie zapominając jednak o swoich włoskich korzeniach i
przedstawiając klasyki stylu w zaktualizowanym wydaniu i po przystępnej cenie.
Embrance Wonder to slogan marki, którym Calliope przekonuje, że może pomóc swoim
klientom osiągnąć najlepszą wersję ich samych.
Robert Kowalczyk, prezes xarządu Tiberius Polska Sp.z o. o., podkreśla, że powrót marki,
która ma konkurować z takimi graczami jak Zara, Mango czy Reserved, to nie lada
wyzwanie, ale jest pełen wiary w sukces projektu.
„Saturacja polskiego rynku modowego jest wysoka, a konkurencji nie brakuje. Liczymy, że takie projekty jak Calliope, zostaną docenione przez klientów za swoją unikalność i świetny stosunek ceny do jakości.”
PARTNER PORTALU
Salon zostanie otwarty już w grudniu oferując kolekcję damską oraz męską i będzie jednym
z pierwszych na świecie otwartym w nowym koncepcie marki.
Na 2025 marka planuje kolejne otwarcia salonów i start sklepu online dostępnego dla
klientów z Polski.
W portfelu Apsys
Na 100 tys. mkw. galerii Posnania znajduje się 40 wielko- i średnio-powierzchniowych sklepów, 220 butików, 40 restauracji i kawiarni.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
W galerii Posnania jest pierwszy w Poznaniu całoroczny food hall – Food Fyrtel.
W sumie w ofercie jest 300 marek. Posnania oferuje wyjątkowe połączenie marek lokalnych z międzynarodowymi brandami, a także indywidualne concept story znanych i cenionych projektantów.
APSYS wśród liderów rynku
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we
Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use
oraz inwestycjach mieszkaniowych. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper,
agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki.
Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 800 000 mkw. GLA w 15 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia.