Sieć Empik kontynuuje ekspansję w stolicy

Na finiszu roku Empik otwiera kolejną – 54. już lokalizację w Warszawie. Salon w Centrum Ursynów przy ul. Puławskiej 427 ma powierzchnię 146 metrów kwadratowych

Na pierwszych klientów sklepu zlokalizowanego w Centrum Ursynów czekają specjalne promocje – w tym 50% rabat na drugi produkt.

Empik w Centrum Ursynów przy ul. Puławskiej 427 o powierzchni 46 mkw. zapewnia mieszkańcom dzielnicy dostęp od ręki do szerokiej i ciekawej oferty kulturalnej, rozrywkowej i lifestylowej – w tym bestsellerowych i premierowych książek i płyt, artykułów papierniczych i kreatywnych, gier planszowych, zabawek i gadżetów z kolekcji własnych Empiku a także biletów na rozmaite wydarzenia.

To miejsce, w którym każdy znajdzie coś dla siebie – od inspiracji na prezent, przez pomysły na ciekawe spędzane wolnego czasu po niezbędniki do realizacji codziennych pasji i zainteresowań.

Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom omnikanałowym zakupy są szybkie i wygodne. Dużym ułatwieniem jest na przykład możliwość odbioru produktów zarezerwowanych online – i to już po dwóch godzinach (tzw. click&collect).

PARTNER PORTALU

Kaufland

Nowy ursynowski salon to także punkt bezpłatnego odbioru zamówień z Empik.com, w tym w opcji eko, czyli bez żadnych dodatkowych opakowań i zbędnych wypełniaczy.

Promocje na otwarcie

31 grudnia klienci mogą skorzystać ze specjalnych promocji. To doskonała okazja, aby uzupełnić zapasy książek na długie zimowe wieczory, zaopatrzyć się w kalendarze na nowy rok lub wybrać wyjątkowe dekoracje, które wprowadzą świeżość do domowych wnętrz.

Klienci mogą skorzystać z następujących promocji: 50% rabat na drugi, tańszy produkt z kategorii: książka, muzyka, zabawka, artykuły papiernicze, dekoracje i gadżety, 300 voucherów od Empik Foto na 50 odbitek, 50 darmowych rocznych subskrypcji programu Empik Premium dla osób, które zrobią zakupy za min. 80 zł. A to oznacza m.in. stałe zniżki na zakupy w salonach, darmową dostawę zamówień oline oraz dostęp do wszystkich podcastów w Empik Go.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

​Empik bliżej Ciebie

Nowy salon w Centrum Ursynów to kolejny krok w rozwoju Empiku w Warszawie, umożliwiający mieszkańcom tej części miasta łatwy i wygodny dostęp do ulubionych produktów i nowości.

Z 371. salonami

Empik jest wiodącą firmą na rynku handlu detalicznego w Polsce, oferując produkty z ponad 20 kategorii, w unikatowym omnichannelowym modelu łączącym 371 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace). Co roku ponad 10 milionów klientów robi zakupy w ramach całego ekosystemu Empiku.

W 2024 łączna wartość sprzedaży (GMV) Grupy Empik przekracza 4 mld PLN i rośnie kilkanaście procent r/r, przy czym kanał online odpowiada już za ponad połowę całej sprzedaży.

Grupa systematycznie rozbudowuje swoją ofertę, udostępniając klientom już 20 milionów produktów w ponad 20 kategoriach – m.in. książki, zabawki, art. papiernicze, produkty cyfrowe, zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport. Udział niewydawniczych kategorii w całej sprzedaży Empiku przekracza dziś 50%.

Na bazie swojej ponad 75-letniej bogatej historii Empik jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w handlu detalicznym w Polsce, ciesząc się wysokim zaufaniem konsumentów.

Jednocześnie Grupa Empik wzmacnia swoją ofertę dla Klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going., Empik Bilety).