Ingka Centres: sklep Tchibo powraca do Wola Park w nowej odsłonie

25 stycznia Tchibo otworzyło na nowo swój lokal w CH Wola Park w Warszawie. Zmodernizowana przestrzeń łączy sklep z częścią kawiarnianą i zmodernizowanym coffee barem w zupełnie nowym wydaniu. Ponownemu otwarciu towarzyszą atrakcyjne promocje.

Lokal Tchibo w CH Wola Park w Warszawie to nowoczesna odsłona istniejącego od 2011 roku sklepu. Odpowiednio zaprojektowana przestrzeń pozwala klientom cieszyć się wysokiej jakości kawą Tchibo w wyjątkowej atmosferze, sprzyjającej zarówno spotkaniom w gronie rodziny czy znajomych, jak i relaksowi w pojedynkę.

„Nasz odświeżony punkt w Wola Parku to kolejny krok w realizacji strategii Tchibo. Oprócz poszukiwania nowych lokalizacji, inwestujemy również w dobrze znane kawoszom punkty, nadając im jeszcze bardziej kawowego charakteru.

W Wola Parku znacząco powiększyliśmy nasz coffee bar tak, aby dostosować go do stale powiększającej się oferty. W menu regularnie pojawiają się zarówno nowe propozycje kawowe, jak i przekąski. – mówi Paweł Sitarski, dyrektor sklepów w Tchibo Warszawa.

„Z połączenia tradycyjnej oferty sklepowej ze strefą relaksu, powstało miejsce, w którym każdy miłośnik kawy znajdzie coś dla siebie”.

W sklepie pojawią się nowe meble oraz rozwiązania, które umożliwią klientom poruszanie się pomiędzy kategoriami zakupowymi w jeszcze prostszy sposób. Wydzielone w przemyślany sposób części: kawowa i non food, sprawią, że zakupy w salonie staną się jeszcze bardziej intuicyjne.

Pyszna różnorodność

Niezmiennie Klienci mogą wybierać z szerokiego portfolio kaw klasycznych oraz smakowych, a także ciast i przekąsek słonych (m.in. świeże kanapki przygotowywane na miejscu), które doskonale komponują się z aromatem serwowanych napojów. Warto śledzić regularnie wprowadzane rozwiązania sezonowe, obejmujące innowacyjne propozycje – np. kawy mrożone i smakowe czy napoje na bazie matchy.

Lokal Tchibo oferuje także szeroki wybór kaw ziarnistych i mielonych oraz profesjonalne akcesoria do ich przygotowania, w tym ekspresy. Na odwiedzających czeka zespół doświadczonych doradców, którzy pomogą w doborze odpowiednich produktów dopasowanych do ich indywidualnych preferencji, zapewniając doskonałe doświadczenie zakupowe.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Poszerzenie przestrzeni części kawowej w sklepie Tchibo w Wola Parku nie oznacza rezygnacji z oferty non-food. Strefa zakupowa z odzieżą, produktami do aranżacji wnętrz i wyposażenia domu znajduje się w drugiej części lokalu, a jej pełen zakres jest zawsze dostępny w sklepie internetowym marki.

Promocje na otwarcie

Z okazji otwarcia nowego punktu, w dniach 25-27 stycznia odbędzie się szereg wydarzeń dla klientów. W programie znalazł się konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Dla pierwszych 50 osób odwiedzających sklep Tchibo każdego dnia przewidziano upominki, a wszyscy klienci będą mogli skorzystać z 20% zniżki na cały asortyment, obejmujący zarówno produkty kawowe, jak i ofertę non-food.

Z około 900. sklepami

Tchibo Warszawa Sp. z o.o. to spółka zależna Tchibo GmbH. Tchibo to wyjątkowy model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych kolekcji użytkowych, oferowanych w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym. W ośmiu krajach Tchibo prowadzi łącznie około 900 sklepów stacjonarnych, około 24 200 dedykowanych sekcji w innych sieciach oraz sklepy internetowe.

W 2023 roku Tchibo wraz z 10 708 pracownikami na całym świecie wygenerowało przychody w wysokości 3,2 mld euro. Firma jest liderem rynku kawy palonej w Austrii, Czechach, Niemczech i na Węgrzech oraz jedną z wiodących firm e-commerce w Europie.

Tchibo to firma rodzinna, założona w Hamburgu w 1949 roku. Zrównoważony rozwój jest nieodłącznym elementem jej strategii biznesowej, co przełożyło się na wiele nagród, między innymi nagrodę za Etykę Korporacyjną, Nagrodę Logistyki Środowiskowej w 2012 roku oraz nagrodę CSR rządu federalnego Niemiec w 2013 roku. W 2016 roku Tchibo zostało nagrodzone w Niemczech jako najbardziej zrównoważone duże przedsiębiorstwo.

Z ponad 200. lokalami

Wola Park to przyjazne miejsce zakupów, spotkań i rozrywki dla całej rodziny. W swojej ofercie posiada ponad 200 punktów usługowych oraz sklepów z odzieżą, obuwiem, akcesoriami, kosmetykami, elektroniką, artykułami sportowymi, spożywczymi i wyposażeniem wnętrz.

W Wola Parku mieści się też Studio planowania i zamówień IKEA, Multikino, klub fitness Zdrofit, hipermarket Auchan, Castorama, a także komfortowa strefa co-workingu. Dodatkowymi udogodnieniami są bezpłatny parking na 3 000 miejsc, stacja benzynowa oraz stacja rowerowa Veturilo.

Wola Park jest jedynym centrum handlowym w Warszawie, przy którym zlokalizowany jest skwer – Park Ulricha, czyli dawny ogród pokazowy rodziny Ulrichów. Największą atrakcją tego miejsca są rzadkie gatunki drzew. Część z nich sadzona była jeszcze w XIX wieku. Park jest miejscem spotkań i odpoczynku mieszkańców dzielnicy.

Wola Park jest otwarty na potrzeby lokalnej społeczności. Chce być blisko codziennych spraw mieszkańców – w tym celu współpracuje z władzami dzielnicy i lokalnymi instytucjami kulturalnymi oraz aktywnie włącza się w życie Woli i Bemowa.

Od kilku lat priorytetowe dla Wola Parku są tematy związane ze zrównoważonym rozwojem, ekologią, zmianami klimatu oraz zero waste. Od października 2021 roku na jego terenie działa Współdzielnik, czyli pierwsze w Polsce Miejsce Aktywności Lokalnej zlokalizowane w centrum handlowym. Powstał, aby edukować na temat zrównoważonej konsumpcji i ograniczania ilości wyrzucanych przedmiotów.

Już dwa lata

W październiku 2022 roku zakończył się proces rewitalizacji Ogrodów Ulricha, dzięki czemu przestrzeń dawnego gospodarstwa ogrodniczego, znajdującego się na terenie Wola Parku, odzyskała swój dawny blask. Włączone w proces inwestycyjny zostały zabytkowe: park, willa oraz szklarnie.

Firma Ingka Centres Polska, właściciel centrum handlowego Wola Park, stworzyła przestrzeń, która łączy społeczną użyteczność z funkcją handlowo-gastronomiczną. Ogrody Ulricha w nowej odsłonie to kompleks pełen zieleni, pysznego jedzenia i relaksu – niepowtarzalne miejsce spotkań dla młodszych i starszych mieszkańców Woli i nie tylko.

Współpracuje z ponad 3000 markami

Ingka Centres należy do Grupy Ingka (którego częścią są również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Ma już ponad 50 lat doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu centrami handlowymi.

Aktualnie w swoim portfolio posiada ponad 3000 marek, które działają w 34 centrach handlowych firmy na 13 światowych rynkach. Każdego roku w swoich miejscach spotkań pod szyldem IKEA firma gości i obsługuje ponad 352 milionów odwiedzających.

Ingka Centers tworzy swoje miejsca spotkań we współpracy z lokalnymi społecznościami, najemcami i partnerami, dbając o zachowanie emocjonalnego charakteru miejsc, który buduje wartości i więzi między ludźmi.