Apsys: CH Riviera w Gdyni wzmacnia ofertę sportową

Centrum Riviera nieustannie rozwija swój tenant mix. Jego ofertę wzbogacił nowy salon marki 4F w CH Riviera w Gdyni. Zajmuje 600 mkw. zaprojektowanych z myślą o pasjonatach aktywnego stylu życia.
Inspiracją dla architektów nowego salonu były stadiony, czyli miejsca, gdzie kumuluje się sportowa energia. Sklep jest nie tylko miejscem zakupów, ale też przestrzenią do spotkań z idolami sportu.
Nowe rozwiązania funkcjonalno-przestrzenne, dedykowane strefy z prezentacją kolekcji, sportowe manekiny, a w sercu salonu przestrzeń 4F Teamwear. To tu jako pierwsze dostępna jest m.in. kolekcja meczowa dla Polskiej Siatkówki. Cały design wnętrza inspirowany jest portowym charakterem Gdyni i jej bliskości z Bałtykiem.
4F – to marka wiodąca na polskim rynku odzieży sportowej, dedykowana zarówno fanom aktywnego wypoczynku, jak i sportowym pasjonatom. Znakiem rozpoznawczym produktów jest połączenie jakości, technologii i modnego wzornictwa. 4F od lat współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, Polskim Związkiem Narciarskim oraz Polskim Związkiem Biathlonowym.
Z 71 tys. mkw. powierzchni najmu
Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. mkw. zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.
Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.
Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.
Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.
W portfelu ponad 700 000 mkw. GLA
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych.
Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki.
Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 700 000 mkw. GLA w 16 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia.
Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter