Apsys: Posnania wzmacnia ofertę gastronomiczną i fashion

Posnania nieustannie dba o atrakcyjność oferty. W nowej lokalizacji na poziomie 1, naprzeciwko Intersport swój salon otworzyła marka Monnari. Ofertę gastronomiczną w wersji mobilnej zaś wzmocnił nowy food truck z hot dogami.

Monnari jest polską marką odzieżową z 25-letnią tradycją. Od samego początku swojej działalności marka charakteryzuje się wyjątkowym podejściem do mody. Autorskie projekty, opracowane przez zespół doświadczonych projektantów, od lat podbijają serca pewnych siebie i nowoczesnych kobiet, pragnących wyrazić swoją indywidualność poprzez styl.

Szeroki asortyment ubrań, dodatków oraz toreb dostępny jest w ponad 200 salonach w całej Polsce oraz w sklepie internetowym emonnari.pl. Każda konstrukcja powstaje z myślą o figurach polskich kobiet, dlatego też w salonach Monnari pełne stylizacje stworzą Panie noszące rozmiary 36 – 46. Ta rozmaitość sprawia, że marka jest dostępna dla każdej kobiety chcącej poczuć się wyjątkowo.

Do dziś Monnari kontynuuje swoją misję inspirując kobiety w wyrażaniu siebie i podkreślaniu własnej wyjątkowości. Marka balansuje pomiędzy kultywowaniem tradycji, dbając o najmniejszy szczegół projektów, jednocześnie idzie z biegiem czasu, komponując ponadczasową, wielowymiarową szafę czy działając na rzecz społeczności.

Salon Monnari w Posnanii znajduje się teraz w nowej lokalizacji na poziomie 1, naprzeciwko Intersport.

Mobilną ofertę gastronomiczną Posnanii wzbogacił nowy food truck. Klienci znajdą tam hot dogi oraz inne przekąski typu street food.

Z bogatą ofertą

Na 100 tys. mkw. galerii Posnania znajduje się 40 wielko- i średnio-powierzchniowych sklepów, 220 butików, 40 restauracji i kawiarni.

W galerii Posnania jest pierwszy w Poznaniu całoroczny food hall – Food Fyrtel.

W sumie w ofercie jest 300 marek. Posnania oferuje wyjątkowe połączenie marek lokalnych z międzynarodowymi brandami, a także indywidualne concept story znanych i cenionych projektantów.

Zarządza ponad 800 000 mkw. GLA

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki.

Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 800 000 mkw. GLA w 15 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i  Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia.

Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz