HalfPrice otworzył swój pierwszy sklep we Włoszech we współpracy z Nhood Services Italy


Marka HalfPrice wybrała Merlata Bloom Milano na miejsce swojego włoskiego debiutu. 9 maja sieć off-price należąca do Grupy CCC otworzyła swój pierwszy sklep w tym nowoczesnym centrum handlowo-rozrywkowym w Mediolanie.

HalfPrice otworzył swój pierwszy sklep we Włoszech w Mediolanie we współpracy z Nhood Services Italy.

Sieć HalfPrice powstała w Polsce w 2021 roku i obecnie prowadzi ponad 150 sklepów w 14 krajach. Tej wiosny również włoscy klienci odkryją szeroką ofertę międzynarodowych marek dostępnych w tej sieci, odwiedzając centrum handlowe Merlata Bloom Milano. Nowy sklep HalfPrice mieści się na pierwszym piętrze obiektu pod charakterystyczną szklaną kopułą. Na powierzchni 5 tys. mkw. oferuje klientom bogaty wybór marek premium, dostarczając im wyjątkowe wrażenia zakupowe, czyli poszukiwanie okazji zakupowych.  

W ofercie sieci HalfPrice znajdują się produkty z wielu kategorii – odzież, obuwie, akcesoria oraz artykuły dla domu i zwierząt – w atrakcyjnych cenach. Ta innowacyjna koncepcja off-price wyróżnia się połączeniem wysokiej jakości produktów w konkurencyjnych cenach, co jest bardzo atrakcyjne dla włoskich konsumentów. HalfPrice zapewnia również szeroki wybór unikatowych marek z całego świata, z których wiele było wcześniej niedostępnych na włoskim rynku.

„Wprowadzenie marki HalfPrice do Merlata Bloom Milano to przemyślana decyzja wpisująca się w nasze ambitne plany rozwoju tego miejsca. Naszym celem jest uczynienie Merlata istotnym punktem na mapie zakupowej Mediolanu oraz wyznacznikiem mediolańskiego stylu życia. Chcemy, aby Merlata Bloom Milano stała się synonimem wyjątkowych doświadczeń klientów, w których zakupy, moda, rozrywka i gastronomia tworzą spójną, kompleksową ofertę” – mówi Anand Remtolla, Chief Commercial Officer w Nhood Services Italy.

„W HalfPrice znajdziemy przepis na wspaniałe zakupy, czyli ulubione marki w bezkonkurencyjnych cenach. Jestem przekonana, że w naszym najnowszym sklepie w Merlata Bloom Milano wśród oferty obejmującej ponad 200 kategorii produktów, każdy znajdzie coś wyjątkowego, co podkreśli jego niepowtarzalny styl i osobowość” – mówi Malwina Winter, dyrektor operacyjna HalfPrice.

„Otwierając sklep HalfPrice, Merlata Bloom Milano rozszerza swoją ofertę modową i umacnia pozycję jednego z najważniejszych miejsc zakupowych i rozrywkowych w Mediolanie. To wydarzenie potwierdza rolę Merlata Bloom Milano jako nowoczesnej i innowacyjnej przestrzeni na rynku nieruchomości komercyjnych” – podkreśla Alessandro Ossena, menedżer Merlata Bloom Milano.

Nhood Services Italy świadczy usługi na rzecz operatorów detalicznych w zakresie nieruchomości komercyjnych i rewitalizacji obszarów miejskich. Dzięki takiemu podejściu Nhood z powodzeniem wprowadził kilka międzynarodowych marek na rynek włoski, pomagając im zidentyfikować możliwości rozwoju i wybrać najbardziej odpowiednich partnerów do rozszerzenia ich obecności handlowej i budowania marki w tym kraju.

Specjalizuje się w rozwiązaniach dla nieruchomości komercyjnych

Nhood Services Italy to międzynarodowa firma specjalizująca się w rozwiązaniach dla nieruchomości komercyjnych i rewitalizacji obszarów miejskich. Dzięki silnej i ugruntowanej globalnej sieci – spółce holdingowej AFM (Association Familiale Mulliez) i ponad 1000 współpracowników w 11 krajach – Nhood współpracuje z klientami w celu tworzenia, aktywowania i przekształcania aktywów, promując jednocześnie nową wizję miejską.

Od handlu detalicznego po przestrzenie mieszkalne, biura po logistykę i projekty mixed-use, Nhood łączy główne obszary biznesowe sektora nieruchomości z rozwiązaniami, które pomagają zarówno publicznym, jak i prywatnym właścicielom nieruchomości, a także firmom i markom, tworzyć wartość i uwalniać ich pełny potencjał. Firma współpracuje z administracją publiczną nad projektami leżącymi w interesie publicznym, mającymi na celu przyczynienie się do tworzenia bardziej zrównoważonych miast i jest zaangażowana w przekształcanie istniejących aktywów w tętniące życiem przestrzenie o potrójnym pozytywnym wpływie: People, Planet, Profit. 

Oferuje 70 tys. mkw. powierzchni

Merlata Bloom to centrum lifestylowe stworzone przez Merlata Mall S.p.A. w samym sercu największego projektu przekształcenia przestrzeni miejskiej we Włoszech, w północno-zachodniej części Mediolanu. Obiekt, będący zarówno centrum handlowym, jak i punktem łączącym dzielnicę mieszkaniową z MIND Milano Innovation District, oferuje 70 tys. metrów kwadratowych nowych możliwości, w tym unikalne marki i eksperymentalne sklepy koncepcyjne.

Obejmuje to 210 powierzchni handlowych, 43 innowacyjne koncepcje Food & Beverage, supersklep Esselunga, Decathlon z nowym centrum biurowym oraz najnowocześniejszy multipleks kinowy NOTORIOUS. Dzięki połączeniu z parkiem miejskim, publicznym placem, Sky Garden i ścieżkami rowerowymi, a także dzięki zastosowaniu odpowiednich rozwiązań architektonicznych i technicznych wpisujących się w zasady zrównoważonego rozwoju oraz roślinności, obiekt zapewnia możliwość korzystania z „zielonych” przestrzeni nawet w mieście.

W portfelu CCC

Sieć HalfPrice, która pojawiła się na rynku w maju 2021 roku, jest częścią Grupy CCC, wielokanałowego sprzedawcy detalicznego zaliczanego do wiodących europejskich marek w branży obuwniczej i odzieżowej. Grupa CCC prowadzi działalność detaliczną pod silnymi szyldami: CCC, HalfPrice, eobuwie.pl, MODIVO, worldbox oraz Boardriders. 

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz