Apsys: coraz dłuższa lista najemców Posnanii

Galeria Posnania nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Lista najemców wydłużyła się o dwie marki. Swoje lokale otworzył Fit Cake oraz Fame Barber.

Fit Cake to jedyna tego typu sieć „nie-cukierni” w Polsce. Oferuje zdrowe desery bez cukru, glutenu i laktozy, w tym wegańskich oraz ketogenicznych. Bezpieczne dla osób na diecie oraz z nietolerancjami pokarmowymi.

Firma powstała w 2016 roku w Białymstoku. Jej założyciele: Ewelina Choińska i Rafał Kościuk wypowiedzieli wtedy wojnę wszechobecnemu w naszej diecie cukrowi, który odpowiada za wiele chorób cywilizacyjnych. Przez kolejne lata do swoich priorytetów, obok: „bez cukru”, dopisali jeszcze: „bez glutenu”, „bez laktozy”, „keto”, „dla wegan”.

Oferta Posnani wzbogaciła się o salon barbera. Panowie znajda wyspę Fame Barber. na poziomie 0, tuż obok Deichmann.

Fame Barber to nowoczesny salon barberski stworzony dla mężczyzn, którzy cenią sobie styl, jakość i profesjonalizm. Oferuje klasyczne i nowoczesne strzyżenia, trymowanie brody oraz kompleksową pielęgnację.

Nowe lokale

28 kwietnia został otwarty nowy punkt na mapie obiektu – Twinkle Candle. Lokal marki klienci znajdą na parterze Posnanii.

Twinkle Candle to polska marka specjalizująca się w ekskluzywnych świecach zapachowych, w tym sojowych, stworzona przez influencerkę Andziaks. Oferta obejmuje również woski, świece w szkle, dyfuzory, mgiełki zapachowe i zestawy prezentowe, jak opisano na stronie Tears Of Joy. Produkty Twinkle Candle charakteryzują się wysoką jakością, naturalnymi składnikami i unikalnym designem. 

Sklep w Posnanii jest trzecią lokalizacją Twinkle Candle – dwa znajdują się w Warszawie. Klienci mogą przetestować zapachy i konsystencje produktów w sklepie, który znajduje się na parterze Posnanii.

W nowej lokalizacji na poziomie 1, naprzeciwko Intersport swój salon otworzyła marka Monnari.

Monnari jest polską marką odzieżową z 25-letnią tradycją. Od samego początku swojej działalności marka charakteryzuje się wyjątkowym podejściem do mody. Autorskie projekty, opracowane przez zespół doświadczonych projektantów, od lat podbijają serca pewnych siebie i nowoczesnych kobiet, pragnących wyrazić swoją indywidualność poprzez styl.

Z bogatą ofertą

Na 100 tys. mkw. galerii Posnania znajduje się 40 wielko- i średnio-powierzchniowych sklepów, 220 butików, 40 restauracji i kawiarni.

W galerii Posnania jest pierwszy w Poznaniu całoroczny food hall – Food Fyrtel.

W sumie w ofercie jest 300 marek. Posnania oferuje wyjątkowe połączenie marek lokalnych z międzynarodowymi brandami, a także indywidualne concept story znanych i cenionych projektantów.

Zarządza ponad 800 000 mkw. GLA

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki.

Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 800 000 mkw. GLA w 15 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i  Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia.

Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz