Empik kontynuuje ekspansję i w jeden weekend otworzył trzy salony

W dniach 30-31 maja 2025 roku Empik otworzył trzy nowe lokalizacje. Mieszczą się one w Smart Parku w Kętrzynie, centrum handlowym S1 w Opocznie oraz Centrum Handlowym Rondo w Bydgoszczy.

30 maja Empik otworzył swój pierwszy sklep w Opocznie w centrum handlowym S1, przy ul. Piłsudskiego 1. Salon ma powierzchnię 221 mkw.

30 maja mieszkańcy Kętrzyna mogli odwiedzić pierwszy w mieście, długo wyczekiwany salon Empik. Sklep popularnej marki zlokalizowany jest w parku handlowym Smart Park, przy ul. Budowlanej 13C. Salon ma powierzchnię 210 mkw.

31 maja, Empik otworzy nowy salon w bydgoskim Centrum Handlowym Rondo, przy ul. Kruszwickiej 1. To już piąta lokalizacja popularnej sieci na mapie Bydgoszczy. Mieszkańcy zyskują więc kolejne miejsce wygodnych zakupów, tym razem w zachodniej części miasta. Salon ma powierzchnię ponad 230 mkw.

Szeroki wybór produktów

Na klientów premierowych salonów Empiku czeka szeroka oferta – od książek i muzyki, przez artykuły papiernicze, szkolne i kreatywne, aż po zabawki i gry, gadżety, dekoracje i wiele więcej. W zlokalizowaniu produktów na półce pomogą doradcy klienta oraz INFO punkt z interaktywną mapą sklepu. Zakupy można sfinalizować w kasie tradycyjnej lub samoobsługowej. Istnieje także możliwość ekspresowej rezerwacji dostępnego produktu z odbiorem w sklepie nawet po 2 godzinach.

Naturalnym uzupełnieniem oferty salonu jest platforma Empik.com, gdzie poza wymienionymi już kategoriami można znaleźć miliony produktów – to m.in. akcesoria do domu i ogrodu, kosmetyki i perfumy, elektronika, AGD czy akcesoria sportowe. Wystarczy złożyć zamówienie na Empik.com, w aplikacji Empik lub z pomocą doradcy klienta i odebrać je wygodnie w wybranym salonie, punkcie odbioru lub z rąk kuriera.

Ambitne cele na 2025 rok

Sieć Empik zamknęła 2024 rok liczbą 370 sklepów. Najmocniej rozwijanym konceptem w 2024 były formaty salonów małych i mini. Zwieńczeniem 2024 roku w ekspansji było otwarcie trzypiętrowego, flagowego salonu Empik Marszałkowska, w zrewitalizowanym pawilonie dawnej Cepelii, o łącznej powierzchni blisko 1300 mkw.

W 2025 roku Grupa Empik będzie kontynuować konsekwentną realizację strategii budowania wiodącego, multikategoryjnego gracza napędzanego omnichannel i love brandem.

Celem na 2025 rok jest dalsza poprawa rentowności i dwucyfrowy wzrost sprzedaży, którego głównym motorem będzie m.in. rosnący udział kanału marketplace.

Grupa Empik to bardzo przyszłościowy, unikatowy na rynku biznes. Nie ma drugiego gracza łączącego tak skutecznie omnichannel i multikategoryjną ofertę.

Dodając do tego perspektywę, że w niektórych kategoriach dopiero się rozpędzamy, potencjał rozwoju całej Grupy jest ogromny. W kolejnych latach planujemy utrzymać tempo wzrostu na poziomie 15-20 proc., co oznacza, że wkrótce będziemy zwiększać sprzedaż o 1 mld PLN rocznie” – mówiła Ewa Szmidt, Prezeska Grupy Empik.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz