Mango, z działem dla mężczyzn, otwiera nowy salon we Wroclavii

Mango, hiszpańska marka odzieżowa, otwiera nowy salon we Wrocławiu, tym samym kontynuując poszerzanie swojej oferty na lokalnym rynku. Kluczowym wyróżnikiem nowego lokalu jest dział męski, którego otwarcie we Wroclavii stanowi pierwszą ekspansję tej linii poza Warszawą. Lokal o powierzchni 840 m² został zaaranżowany zgodnie z najnowszą koncepcją architektoniczną marki, inspirowaną klimatem śródziemnomorskim.

Nowy salon Mango w centrum handlowym Wroclavia to ważny krok w rozwoju marki w Polsce. Wybór tej lokalizacji – w samym sercu Wrocławia – podkreśla wspólne podejście Mango i Wroclavii do jakości przestrzeni, dbałości o detale oraz rosnącej roli zrównoważonego podejścia w handlu. Efektem współpracy jest lokal, która łączy estetykę z funkcjonalnością, odpowiadając tym samym na potrzeby klientów.

Wnętrze salonu we Wroclavii zostało zaprojektowane zgodnie z koncepcją New Mediterranean, inspirowaną estetyką śródziemnomorską. W jego aranżacji królują ciepłe odcienie i naturalne materiały, takie jak drewno i marmur, tworząc zarazem stylową, jak i wygodną przestrzeń. Dla zapewnienia komfortu klientów, wydzielono także strefy relaksu oraz przestronne przymierzalnie z możliwością regulacji natężenia światła.

W linii Woman dostępnej w salonie znajdują się dwie kolekcje: Formal – ponadczasowa i kobieca, oraz Urban – prostsza, codzienna propozycja. Klientki znajdą tu pełną ofertę marki, w tym sezonowe kolekcje Selection, wyróżniające się nowoczesnym krojem i wysoką jakością, a także limitowane kolekcje kapsułowe oraz projekty specjalne. Uzupełnieniem oferty jest dział MAN, który zadebiutował we wrocławskiej Wroclavii jako pierwsza męska linia Mango poza Warszawą. To strategiczny krok w rozwoju marki, odpowiadający na rosnące zainteresowanie klientów modą męską.

Cieszymy się z otwarcia salonu Mango, które stanowi dla nas potwierdzenie zaufania najemców do Wroclavii. Marka ta, z unikatowym połączeniem szerokiej oferty produktowej i dbałością o komfort klienta, doskonale wpisuje się w nasz tenant-mix. To kolejny przykład, jak konsekwentnie realizujemy misję tworzenia miejsca pierwszego wyboru dla klientów poszukujących jakościowych doświadczeń zakupowych. – mówi dyrektorka Wroclavii, Małgorzata Woźniak.

Mango, znane ze współpracy z ikonami stylu, takimi jak Victoria Beckham, Penelope Cruz, Camille Charrière czy Kaia Gerber, konsekwentnie realizuje ideę przemyślanych zakupów. Marka dąży do oferowania produktów, które charakteryzują się trwałością i mają towarzyszyć klientom przez dłuższy czas, stając się integralną częścią ich codziennej garderoby.

Lokal znajduje się na poziomie 1 centrum, obok Peek & Cloppenburg.

Wroclavia to centrum handlowe, które wniosło na wrocławski rynek nowy standard usług, innowacyjną architekturę i niezapomnianą atmosferę, oferując w samym centrum Wrocławia niezwykłe doświadczenia zakupowe i rozrywkę na najwyższym poziomie. Obiekt znajduje się w samym sercu miasta, w sąsiedztwie głównego dworca kolejowego, licznych przystanków tramwajowych i autobusowych oraz dróg rowerowych, a jego integralną częścią jest dworzec autobusowy. Klienci centrum mogą skorzystać z jednego z 2000 miejsc parkingowych dostępnych na czterech poziomach oraz 400 miejsc parkingowych dla rowerów. We Wroclavii znajduje się 165 sklepów, m.in. jedyne na Dolnym Śląsku salony LEGO, Boss, Guess Jeans i ANIA KRUK, a także najbardziej popularnych marek jak Zara, H&M, Massimo Dutti, Peek & Cloppenburg, Pandora czy Rituals. Prawie 1/4 całkowitej powierzchni centrum zajmuje oferta gastronomiczna i rozrywkowa, którą wyróżnia jedyny na Dolnym Śląsku ekran IMAX oraz innowacyjny, zeroemisyjny tor kartingowy z elektrycznymi gokartami Pitlane.

Wroclavia jest ważnym partnerem dla interesariuszy we Wrocławiu. Wiele wydarzeń zorganizowanych w obiekcie otrzymało Honorowy Patronat Prezydenta Wrocławia. Wroclavia jako pierwsze centrum handlowe we Wrocławiu została także członkiem Wrocławskiej Organizacji Turystycznej.

Centrum cechuje dbałość o środowisko – obiekt korzysta w 100% z energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych. Na terenie zewnętrznym znajduje się ponad 300-letni pomnik przyrody – dąb „Przewodnik”. W opiekę nad nim zaangażowani są doświadczeni dendrolodzy i architekci zielonej przestrzeni. Zrównoważony rozwój to jeden z filarów działalności Wroclavii. Centrum uzyskało certyfikat BREEAM In-Use na poziomie Outstanding, ponadto Polska Rada Centrów Handlowych trzykrotnie nagrodziła Wroclavię w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards w kategorii „Obiekt Handlowy Roku – Best Performance”, co potwierdza skuteczność realizacji strategii zrównoważonego rozwoju oraz najwyższe standardy zarządzania.

Wroclavia należy do grupy Unibail-Rodamco-Westfield, która jest operatorem 67 centrów handlowych w 11 krajach.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz