Po krótkiej przerwie Empik ponownie otwiera salon w Galerii Przymorze w Gdańsku. Znana marka powraca w nowej odsłonie, po gruntownym remoncie – od 31 lipca gdańszczanie zrobią komfortowe zakupy w Empiku powiększonym aż o 100 mkw. Na klientów czeka więc jeszcze szerszy asortyment z wielu kategorii, takich jak książka, muzyka, zabawki, gadżety, artykuły szkolne i papiernicze i wiele więcej.
Nowoczesne, odświeżone wnętrze, jeszcze większa powierzchnia i tysiące produktów na półkach – Empik powrócił po krótkiej przerwie na mapę północnej części Gdańska. Salon niezmiennie zlokalizowany jest na poziomie 0 w Galerii Przymorze, przy ul. Obrońców Wybrzeża 1.
Dobrze znany gdańszczanom Empik uległ prawdziwej przemianie. Sklep przeszedł gruntowny remont i został powiększony o 100 mkw. W nowym koncepcie na klientów czekają aż 363 mkw. i niemal 100 nowo dodanych regałów do kulturalnych, rozrywkowych i prezentowych poszukiwań. Salon posiada również rozbudowaną strefę do odbioru zamówień z Empik.com, zarówno z oferty Empiku, jak i innych sprzedawców.
Nowy Empik oferuje jeszcze szerszy wachlarz produktów dla każdego: od książek i muzyki wraz ze strefą winyli, przez artykuły papiernicze, szkolne i kreatywne, aż po zabawki, gry i dekoracje oraz gadżety z kolekcji i marek własnych Empiku. W zlokalizowaniu produktów na półce klientów wesprą doradcy oraz INFO punkt z interaktywną mapą sklepu. Zakupy sfinalizujemy w kasie tradycyjnej lub samoobsługowej. Istnieje także możliwość ekspresowej rezerwacji dostępnego produktu z odbiorem w sklepie nawet po 2 godzinach.
Jeżeli nie uda się znaleźć poszukiwanej książki, gry czy zabawki – nic straconego. Ofertę salonu uzupełnia platforma Empik.com, gdzie poza wymienionymi już kategoriami można znaleźć miliony produktów – to m.in. akcesoria do domu i ogrodu, kosmetyki i perfumy, elektronika, AGD czy akcesoria sportowe. Wystarczy złożyć zamówienie na Empik.com, w aplikacji Empik lub z pomocą doradcy klienta i odebrać je wygodnie w salonie, punkcie odbioru lub z rąk kuriera.
Promocje w salonach Empik
Warto odwiedzić nowo otwarty Empik, bo tak jak w całej sieci salonów, na klientów czekają wyjątkowe okazje, szczególnie dla użytkowników aplikacji. To m.in. promocja 3+1 na winyle, -50% na drugi tańszy produkt z kolekcji szkolnych Empiku czy analogiczna zniżka na artykuły szkolne, lunchboxy, butelki i bidony.
Ambitne cele na 2025 rok
Sieć Empik zamknęła 2024 rok liczbą 370 sklepów. Najmocniej rozwijanym konceptem w 2024 były formaty salonów małych i mini. Zwieńczeniem 2024 roku w ekspansji było otwarcie trzypiętrowego, flagowego salonu Empik Marszałkowska, w zrewitalizowanym pawilonie dawnej Cepelii, o łącznej powierzchni blisko 1300 mkw.
W 2025 roku Grupa Empik będzie kontynuować konsekwentną realizację strategii budowania wiodącego, multikategoryjnego gracza napędzanego omnichannel i love brandem.
Celem na 2025 rok jest dalsza poprawa rentowności i dwucyfrowy wzrost sprzedaży, którego głównym motorem będzie m.in. rosnący udział kanału marketplace.
„Grupa Empik to bardzo przyszłościowy, unikatowy na rynku biznes. Nie ma drugiego gracza łączącego tak skutecznie omnichannel i multikategoryjną ofertę.
Dodając do tego perspektywę, że w niektórych kategoriach dopiero się rozpędzamy, potencjał rozwoju całej Grupy jest ogromny. W kolejnych latach planujemy utrzymać tempo wzrostu na poziomie 15-20 proc., co oznacza, że wkrótce będziemy zwiększać sprzedaż o 1 mld PLN rocznie” – mówiła Ewa Szmidt, Prezeska Grupy Empik.