Zarejestruj się na SCF 2025 Fall!

Finałowe odliczanie do jesiennej edycji targów #scf2025fall

24 września rozpocznie się najważniejsze wydarzenie dla rynku centrów handlowych w Polsce – targi #scf2025fall. Udział w targach zapowiedziało ponad 1600 uczestników, w tym ponad 500 najemców. Istotą dwudniowych targów jest intensywny networking.

Targi odbędą się w warszawskim centrum konferencyjnym EXPO XXI. Nieodłącznym elementem Forum są zawsze: targi, konferencje oraz business networking. Pierwszy dzień zakończy Afterparty w klubie BANK.

Coraz dłuższa lista uczestników

Udział w targach zapowiedziało ponad 1600 uczestników, w tym ponad 500 najemców. Istotą dwudniowych targów jest intensywny networking. Ponad 60 procent uczestników targów to osoby zajmujące kluczowe, decyzyjne stanowiska w firmach deweloperskich i inwestycyjnych oraz w spółkach będących właścicielami marek handlowych.

Wśród wystawców targów są: Acteeum, AM AM Kebab, Amrest, Apcoa, Balmain Group, BELFOR Polska, Benefit Systems, BOIG, Carrefour, CBRE, CPI Property Group, dm drogerie, ECE Projektmanagement, EPP, Euronet, EuroPark, Falcon Investment, G-City, Genesis Property, giftify, InPost, Inspiration Store, Interzero, Karuzela Holding, LCP Poland, part of M Core, Mallson, Mistrz Piekarz, Neinver, Newgate Investment, Nhood, PKP, Port Prask, Redkom Development, Refield, RG Leasing, ROS Retail Outlet Shopping, Rossmann, Saller, Schneider Electric, Trei Real Estate, Wemolo, Womak, ZUT Industrial.

Partnerzy Forum to Polska Rada Centrów Handlowych, Polski Związek Pracodawców Handlu i Usług. Starbucks jest partnerem kawowym, w gronie partnerów gastronomicznych jest Royal Catering oraz Prywatny Kucharz by Belvedere, AM AM Kebab, Mistrz Piekarz, partnerem ścianki multimedialnej jest refield zaś Wilanów Park jest partnerem Afterparty, PERFECT LIGHT ILLUMINATION – partnerem iluminacji, Securitas – partnerem bezpieczeństwa, Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus” – partnerem społecznym.

System do umawiania spotkań

Podczas poprzedniej edycji Forum, korzystając z systemu umawiania spotkań, uczestnicy targów wysłali ponad 42 tysięcy wiadomości i umówili ponad 8 tysięcy spotkań. Jest to największe spotkanie rynku centrów handlowych w regionie CEE.

Aby uzyskać dostęp do systemu umawiania spotkań, zaloguj się przy użyciu loginu i hasła otrzymanego od organizatora. Po zalogowaniu można:

  • wysyłać propozycje spotkań do innych uczestników konferencji,
  • zarządzać swoim harmonogramem,
  • edytować swoje dane, zmieniać zdjęcie profilowe.

System automatycznie wysyła powiadomienia e-mail, gdy:

  • wysyłane jest zaproszenie,
  • otrzymano zaproszenie,
  • uczestnik potwierdza lub odrzuca spotkanie.

Harmonogram spotkań:

  • wyświetla wszystkie zaplanowane spotkania,
  • pozwala zarządzać dostępnością w trakcie konferencji,
  • umożliwia zablokowanie wybranych godzin, aby uniknąć propozycji spotkań,
  • można wydrukować za pomocą przycisku „Drukuj”.

Dodatkowo harmonogram pozwala na komunikację między uczestnikami, co ułatwia ustalenie szczegółów spotkania.

Do dyspozycji uczestników Forum dostępne są:

  • dwa powiększone Meeting Pointy z łączną liczbą 121 stolików,
  • stoiska 44 wystawców, gdzie również można umawiać spotkania.

Wśród uczestników #scf2025fall jest już kilkuset przedstawicieli zarządów i osoby odpowiedzialne za rozwój m.in. takich sieci jak: Action, ALDI, Biedronka, Bricomarché, Burger King, Castorama Polska, Cropp, Cukiernia Sowa, Douglas, Empik, Fielmann, Giacomo Conti, Green Caffe Nero, H&M, Hebe, House, Intermarché, Kaufland Polska, Kazar, KIK, Kodano Optyk, LAVARD, Maxi Zoo, Media Expert, Medicine, Mohito, Netto, NKD Moda, Ochnik, Pandora Jewelry, PEPCO Poland, Popeyes, Reserved, Rituals, RTV EURO AGD, Salad Story, Sephora, Sinsay, Tavex, TEDi, Vision Express, Wojas, Wyjątkowy Prezent, YES Biżuteria, Żabka Polska i wiele innych.

Konferencja

Integralną częścią targów jest konferencja.

Duża multimedialna scena, na której przez dwa dni Forum pojawi się kilkudziesięciu prelegentów, wśród których większość stanowić będą osoby zarządzające kluczowymi firmami działającymi na rynku centrów handlowych. Wiodącymi tematami konferencji będą inwestycje i komercjalizacja powierzchni handlowej. W programie spotkania i wywiady z liderami rynku centrów handlowych.

Prezentacje zostaną przedstawione w czterech blokach tematycznych:

  • Ewolucja rynku centrów handlowych – dominujące trendy
  • Rozwój, stabilizacja czy regres – rynek centrów handlowych z perspektywy najemców
  • Rynek wielu prędkości – galerie, parki handlowe, obiekty mixed-use
  • Rynek centrów handlowych w dobie rewolucji technologicznej.

Wśród prelegentów Forum będą:

  • Dagmara Filipiak, Senior Director, Head of Retail Agency, JLL,
  • Maciej Kotowski, Director, Research and Consultancy, JLL,
  • Marcin Matysiak, dyrektor komercjalizacji, Nhood Services Poland,
  • Hubert Oleksiak, Senior Leasing Manager, Nhood Services Poland,
  • Marek Gładki, Leasing and Asset Management Director, EPP,
  • Przemysław Dwojak, Senior Client Business Partner, GfK-an NIQ company, Poland
  • Anna Wysocka, Head of Retail Leasing, CBRE,
  • Paweł Jędrak, dyrektor ds. Zarządzania Pionem Operacyjnym, Benefit Systems Oddział Fitness,
  • Magdalena Szwed, dyrektor ds. Rozwoju Produktów, Benefit Systems Oddział Fitness,
  • Jan Skowron, dyrektor generalny, KiK Polska,
  • Mariusz Langwiński, Retail Sales & Development Director, Sinsay,
  • Zbigniew Dolata, Expansion Director, Pasibus,
  • Marcin Detko, Head of Expansion, dm,
  • Marta Cegielnik, Associate Director, Colliers Retail Agency,
  • Agnieszka Krzekotowska, Senior Partner, Board Member, Colliers Retail Agency,
  • Paweł Żerański, członek zarządu, Smart Park,
  • Dorota Szerafin, Property Management Director, LCP Poland, część M Core,
  • Paulina Petynka, Leasing Director, Yareal Polska,
  • Barbara Wójcik, Asset Management and Retail Leasing Director, Globalworth,
  • Anna Malcharek, Dyrektor Zarządzająca, Gemini Holding,
  • Paweł Materny, ekspert rynku nieruchomości handlowych,
  • Waldemar Brzoska, Dyrektor Biura Ekspansji i Rozstawień, InPost,
  • Michał Górski, Prezes Zarządu Shwitzke&Górski,
  • Elżbieta Dmowska-Mędrzycka, Prezes Zarządu Mediadem.

Prezentacje i wystąpienia będą opublikowane na targowym kanale YouTube.

Afterparty

24 września 2025, godzina 19:00 – dokładnie wtedy pierwsi goście wejdą do Klubu BANK na ulicy Mazowieckiej. W Afterparty, kończącym pierwszy dzień #scf2025fall, wezmą udział posiadacze kart wstępu VIP. Jednak lista uczestników jest ograniczona do 300 osób. Dlatego decydować będzie termin zakupu karty wstępu.

Partnerem Afterparty jest Wilanów Park.

Oficjalny hasztag

#scf2025fall – to oficjalny hasztag wrześniowych targów.

Jak wypromować swój udział w #scf2025fall i tym samym zwiększyć szanse na efektywne wykorzystanie możliwości networkingowych podczas dwóch dni targów? Warto być aktywnym w social mediach, na czele z LinkedIn.

Zobacz nasz social wall #scf2025fall

Duża część wystawców, partnerów i uczestników Forum od wielu lat promuje swoją obecność na SCF poprzez publikacje na firmowych profilach na LinkedIn i Facebook. Zasięgi i skuteczność takiej komunikacji są jednak większe, jeżeli używany jest oficjalny hasztag targów #scf2025fall.

SCF 2025 Fall
Dołącz do 1600+ uczestników!