24-25 września odbyło się najważniejsze wydarzenie dla rynku centrów handlowych w Polsce – targi #scf2025fall. Ta edycja była rekordowa. Wzięło udział 1656 uczestników, w tym ponad 500 najemców. Ponad 60% uczestników stanowiły osoby zajmujące kluczowe, decyzyjne stanowiska w firmach deweloperskich, inwestycyjnych oraz w spółkach właścicieli marek handlowych.
„Networking, networking i jeszcze raz networking – to jest istota targów SCF. Z danych pochodzących z systemu umawiania spotkań wynika, że odbyło się ponad 9000 spotkań. Dodatkowych spotkań było zapewne dużo więcej. To były dwa bardzo pracowite dni” – mówi Radosław Rybiński, dyrektor SCF.
Prezentacje i wystąpienia z SCF 2025 Fall są dostępne na kanale YouTube SCF News oraz na profilu Linkedin SCF News | Retailnet.pl
Linkedin social wall
Duża część wystawców, partnerów i uczestników Forum promowała swoją obecność na SCF poprzez publikacje na profilach na LinkedIn. Uczestnicy korzystali z hasztagu wrześniowych targów #scf2025fall.