Marc O’Polo rozwija obecność w outletach w Polsce, w centrach NEINVER, otwierając nowy salon o powierzchni ponad 200 mkw. w FACTORY Gliwice i zwiększając powierzchnię do 270 mkw. w warszawskim FACTORY Annopol. Tym samym skandynawska marka kategorii premium jest obecna w całej sieci FACTORY w kraju.
Marc O’Polo to współczesna odzież codzienna i wizytowa, która – jak przekonują jej twórcy – łączy autentyczną nowoczesność ze skandynawską prostotą. Powstała 50 lat temu w Szwecji, dzisiaj znana jest niemal na całym świecie, podkreślając ponadczasową jakość i naturalność swoich projektów, powstałych z pasji do innowacji i zrównoważonego rozwoju.
Stały wzrost w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów
W outletach FACTORY salony outletowe Marc O’Polo są obecne od wielu lat, tworząc stały element oferty mody premium w centrach NEINVER w Polsce. Otwarty ostatnio nowy salon outletowy w FACTORY Gliwice zajął powierzchnię ponad 200 mkw., natomiast funkcjonujący w warszawskim FACTORY Annopol zwiększył powierzchnię do 270 mkw. Marka od wielu lat z powodzeniem działa również w outletach NEINVER w Poznaniu, Krakowie i drugim warszawskim outlecie FACTORY Ursus.
„Factory od początku swojej obecności na polskim rynku konsekwentnie buduje pozycję lidera branży w segmencie outletlowym, a kluczem do naszego sukcesu jest partnerskie podejście do współpracy z partnerami handlowymi – najemcami.
Dzięki stabilnym i pełnym zaufania relacjom z markami oraz konsekwentnemu rozwijaniu oferty, tworzymy atrakcyjne i stabilne środowisko biznesowe, które przyciąga zarówno naszych partnerów handlowych, jak i rosnące grono klientów detalicznych. Konsekwentny rozwój marki Marc O’Polo w outletach FACTORY jest tego doskonałym przykładem” – mówi Andrea Aburra, Head of Leasing NEINVER w Polsce i Włoszech.
„Z kolejnymi zaplanowanymi otwarciami – w tym nowego sklepu Ochnik tuż przed świętami – kontynuujemy wzmacnianie silnej dynamiki FACTORY Gliwice”.
Zainteresowanie zakupami w outletach FACTORY niezmiennie utrzymuje się na wysokim poziomie, co potwierdza siłę i znaczenie modelu outletowego zarówno w modelach zakupowych klientów detalicznych, jak również w planach rozwojowych sieci sprzedaży marek globalnych i lokalnych. Marc O’Polo jest częścią szerokiej oferty modowej outletów FACTORY, obok tak znanych marek, jak m.in. Hugo Boss, Joop, Karl Lagerfeld, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Guess i wiele innych.
Ponadczasowa moda premium w rozszerzonej ofercie
Miłośnicy klasycznej mody odnajdą w ubraniach Marc O’Polo ponadczasowy styl i uniwersalny charakter. To doskonały przykład mody kategorii premium, idealnie pasującej do pracy, na oficjalne spotkania, ale i na co dzień, w stylu sportowej elegancji.
W nowo otwartych salonach w FACTORY Gliwice i FACTORY Annopol na klientów czeka szeroka kolekcja klasycznych koszul, marynarek, spodni i sukienek, obok dzianin, dżinsów, czy t-shirtów. Marc O’Polo to także wysokiej jakości płaszcze i kurtki. Marka projektuje swoje kolekcje z naturalnych materiałów, poświęcając wiele uwagi wysokiej jakości wykonaniu i ponadczasowemu wzornictwu. Marc O’Polo tworzy swoje kolekcje w stonowanych, pastelowych kolorach. Klasyczne ubrania w nowych salonach marki, uzupełnia kolekcja butów i akcesoriów, idealnie pasujących ponadczasowym stylem do charakteru kolekcji.
Kolekcja Marc O’Polo w FACTORY jest dostępna w cenach obniżonych stale o 30 procent, a w wybranych częściach roku rabaty sięgają tam nawet 70 procent.
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczności i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.