Apsys: Posnania na drodze do centrum nowej generacji

W marcu Posnania inauguruje projekt nadający nowe znaczenie wystawom organizowanym w obiekcie. Dotychczasowe działania zyskują teraz wspólny kierunek pod szyldem Forum Posnania. Celem inicjatywy jest stworzenie platformy dla aktywistów, artystów i społeczności lokalnej, gdzie sztuka staje się narzędziem do wyrażania idei i poruszania tematów ważnych społecznie.

Forum Posnania to także kolejny krok w budowaniu centrum nowej generacji. Inicjatywa rozpoczyna się wystawą „Wrażliwcy_kultura bez barier”, zorganizowaną we współpracy z Fundacją In_Spire.

Forum Posnania – przestrzeń, która inspiruje, edukuje i łączy

Forum Posnania to wyjątkowa inicjatywa społeczno-kulturalna, w ramach której Posnania otwiera swoją przestrzeń na czasowe wystawy. Jest to miejsce na dialog, wymianę myśli oraz projekty skłaniające do refleksji na tematy społeczne, artystyczne i edukacyjne. Forum Posnania jest przestrzenią otwartą na kreatywność, w której każdy – zarówno mieszkańcy, jak i artyści, aktywiści czy organizacje – będą mogli dzielić się swoimi pomysłami i angażować w istotne dla współczesnego świata tematy. Celem wystaw organizowanych pod wspólną ideą Forum Posnania jest propagowanie tematów z szerokiego spektrum istotnych społecznie kwestii.

„Forum Posnania to nie tylko przestrzeń dla artystów, ale także miejsce, które zachęca do aktywnego udziału w życiu społecznym i kulturalnym. Dzięki ogromnemu zasięgowi Posnanii, którą tygodniowo odwiedzają setki tysięcy osób, możemy docierać z istotnymi przekazami do szerokiego grona odbiorców.

Mamy świadomość naszego wpływu, a ta świadomość zobowiązuje. Wiedząc, jak duże znaczenie dla mieszkańców regionu odgrywa Posnania, chcemy wykorzystywać nasz potencjał komunikacyjny do promowania ważnych społecznie tematów oraz prowokować do refleksji poprzez ekspozycje i kampanie edukacyjne” – mówi Agnieszka Juszkis, Dyrektor Marketingu Posnanii.

Pierwszy projekt

Pierwszym projektem odbywającym się w ramach Forum Posnania są „Wrażliwcy_kultura bez barier”. To już trzecia edycja wystawy goszcząca w obiekcie. Celem ekspozycji jest motywowanie do odkrywania swojej wartości i możliwości, bez względu na bariery fizyczne i mentalne oraz pokazanie, że wrażliwość na sztukę nie ma barier.

W ramach kampanii zaprezentowane są prace dzieci z niepełnosprawnościami – podopiecznych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach oraz Ośrodka dla Dzieci Niesłyszących w Poznaniu. Mali twórcy przygotowali ponad 90 ilustracji inspirowanych wierszami Jana Brzechwy, które można podziwiać do 30 kwietnia 2025 roku w Crystal Forum.

Więcej niż retail

Forum Posnania to część strategii Posnanii realizowanej w ramach polityki ESG wspólnej dla całego portfolio Apsys, zarządcy obiektu. To inicjatywa, która potwierdza, że Posnania to multifunkcyjna, omnichannelowa przestrzeń, pełniąca rolę aktywnego uczestnika życia społecznego. Posnania od lat angażuje się w działania promujące różnorodność, inkluzywność i dostępność, oferując klientom nie tylko wszechstronne doświadczenia zakupowe, ale także przestrzeń, w której każdy może czuć się komfortowo i być częścią lokalnej społeczności.

Dzięki szerokiemu wachlarzowi inicjatyw, Posnania udowadnia, że nowoczesne centra handlowe mogą pełnić rolę otwartych, wielofunkcyjnych miejsc, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom współczesnych konsumentów. To przestrzeń, w której sztuka, dialog i edukacja współistnieją z handlem i rozrywką, tworząc miejsce atrakcyjne nie tylko dla klientów, ale także dla marek i partnerów biznesowych.

Zarządza ponad 800 000 mkw. GLA

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki.

Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 800 000 mkw. GLA w 15 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i  Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia.

Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz