Enata Bread kontynuuje ekspansję Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Wystartował kolejny lokal sieci Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni w centrum handlowym. Tym razem zlokalizowany jest w Galerii Wileńskiej w Warszawie.

Lokal znajduje się tuż po wejściu do galerii, po prawej stronie (z ogródkiem na środku). Jest to nieco mniejsza piekarnio-kawiarnia, lecz oferująca pełne menu: perfekcyjne dla podróżnych, mieszkańców, gości galerii.

To kolejny lokal w prawobrzeżnej części Warszawy. Markę Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni można też znaleźć przy Targowej, w Atrium Targówek, Ferio Wawer, przy Kondratowicza i Starowiślnej.

Nowe lokale

Enata Bread w ramach ekspansji sieci Gorąco Polecam.Smaki z Piekarni otworzyła kolejne, dwie lokalizacje: w Gdyni i Warszawie. Pierwsza z nich mieści się w CH Batory w Gdyni, a druga przy ul. Pięknej 28 w Warszawie (tuż przy Placu Konstytucji).

Jak podkreśla firma dywersyfikacja to słowo klucz w jej strategii ekspansji geograficznej. Jej lokale powstają w ramach kategorii: wspomnianych – ulica i centrum handlowe, ale także biuro, osiedle, hub komunikacyjny (np. dworce).

Z rekordowymi wynikami

Marki Gorąco Polecam.Smaki z Piekarni i BAKERY osiągnęły rekordowe wyniki. W ciągu 4 lat Enata Bread zwiększyła liczbę lokali z 30 (2020 r.) do 117 (2024 r.). Przychody wzrosły z 6 mln PLN (2020 r.) do ponad 137 mln PLN (2024 r.), co daje 2200%.

Systematyczny wzrost rok do roku firma zanotowała wzrosty: 2021 r.+164%, 2022 r. +137%, 2023 r. +122%, 2024 r. +65%.

Grupa Enata Bread planuje ekspansję w dużych miastach – ulice, galerie, biurowce, komunikacja.

Enata Bread zakłada też budowę nowych konceptów gastronomicznych w ramach grupy. Planuje również wprowadzenie nowych grup produktowych, także pod marką własną, dbanie o czystą etykietę, wyznaczanie rynkowych trendów.

Firma zainwestuje w digitalizację: digital signage, e-commerce, analiza danych, rozwiązania mobilne.

Firma zainwestuje również w architekturę, aby stworzyć nowoczesne, komfortowe, ergonomiczne lokale do odpoczynku, pracy, spotkań zawodowych i prywatnych.

W ramach planowanych działań marketingowych Enata Bread zakłada kreatywne, inspirujące, odważne kampanie reklamowe oraz projekty specjalne.

Enata Bread to grupa działająca w oparciu o różne formaty

Enata Bread to dynamicznie rozwijająca się grupa marek z branży piekarniczo- cukierniczej. Wyróżnia się doskonałym zarządzaniem, wysoką jakością produktów i usług, a także tworzeniem konceptów – lokali gastronomicznych, które zmieniają oblicza miast i miejsc kreując niepowtarzalną i przyjazną atmosferę.

Dziś, grupę tworzą dwie marki: Bakery – koncept rzemieślniczy z lokalami w wyjątkowych, historycznych, zrewitalizowanych obiektach i Gorąco Polecam. Smaki z piekarni – koncept hołdujący ponad 80-letniej rodzinnej tradycji pieczenia chleba.

W planach ENATA BREAD jest z jednej strony rozwój istniejących konceptów, w tym zwiększenie liczby lokali, z drugiej zaś stworzenie zupełnie nowych – także z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w zakresie produkcji, logistyki, zarządzania i sprzedaży.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz