W maju w zarządzanych przez Nhood Services Poland Centrach Handlowych Auchan w całej Polsce trwa kampania profilaktyki raka piersi „Biustars”. W ramach akcji w 8 polskich miastach każda kobieta w wieku od 45 do 74 lat będzie mogła wykonać całkowicie bezpłatnie badania mammograficzne. Celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby pań do troski o zdrowie, kobiecość i naturalne piękno poprzez regularną profilaktykę zdrowotną.
Nhood Services Poland jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie
Poprzez kampanię „Biustars” organizatorzy chcą przekonywać kobiety, że każda z nich jest wyjątkowa i zasługuje na to, co najlepsze. Natomiast dbanie o zdrowie jest niezwykle istotnym obszarem troski o siebie, swoje naturalne piękno i dobrostan.
„Tytuł kampanii ma zwrócić uwagę na to, że każda z nas powinna wśród codziennych obowiązków znaleźć moment tylko dla siebie i potraktować siebie jak tytułową gwiazdę, czyli najważniejszą osobę i zadbać o to co najistotniejsze – czyli zdrowie i samopoczucie” – podkreśla Agnieszka Wrońska, dyrektor marketingu operacyjnego Nhood Services Poland.
Bezpłatne badania mammograficzne odbędą się od 23 do 30 maja w 9 Centrach Handlowych Auchan zarządzanych przez zespół Nhood Services Poland. Będą realizowane w mammobusach, które pojawią się przed obiektami w wybrane dni.
Terminy i miejsca akcji „Biustars”: 23 maja Centrum Handlowe Auchan Bydgoszcz, 27 maja Centrum Handlowe Auchan Płock i Centrum Handlowe Auchan Komorniki, 28 maja Centrum Handlowe Auchan Swadzim, 29 maja Centrum Handlowe Auchan Hetmańska i Galeria Łomianki, 30 maja Centrum Handlowe Auchan Piaseczno, Centrum Handlowe Auchan Produkcyjna i Centrum Handlowe Auchan Poczesna.
Kampania „Biustars” jest realizowana przez Nhood Services Poland we współpracy z Fundacją Nie Warto, która od wielu lat organizuje przesiewowe badania w kierunku nowotworów piersi, prostaty i jąder. Partnerem akcji jest Centrum Medyczne Medica.
Ambasadorkami przedsięwzięcia są znane influencerki: Małgorzata Trębacz-Piotrowska (Pinot Noir Fashion), Kinga Gawron (Kinga ThePinkRook) oraz Renata40plus. Akcję wspiera również Ania Oka (W pewnym wieku).
Nhood Services Poland reprezentuje 55 centrów handlowych
Nhood Services Poland świadczy kompleksowe usługi dla branży nieruchomości komercyjnych, by wspierać działalność swoich klientów i kreować przestrzenie tętniące życiem. Portfolio usług firmy, w ramach linii biznesowych Property & Asset Services (PAS), Development (DEV) oraz Resources, Fund & Investment (RFI), obejmuje m.in. zarządzanie obiektami handlowymi, wynajem powierzchni handlowej, reprezentacja najemców zarządzanie procesami deweloperskimi, asset management, marketing, ESG, sprzedaż terenów pod inwestycje. Spółka kompleksowo zarządza 25 centrami i galeriami handlowymi o łącznej powierzchni blisko 700 tys. mkw. Jako komercjalizator reprezentuje 55 centrów handlowych.
Zespół Nhood Services Poland tworzy innowacyjne wielofunkcyjne projekty o wyjątkowej skali, licznych funkcjach i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Są to przestrzenie przyjazne lokalnym społecznościom i dopasowane do istniejącej tkanki miejskiej. Firma podejmuje się także innych ambitnych projektów deweloperskich i obsługuje transakcje sprzedaży terenów inwestycyjnych Ceetrus Polska o powierzchni 160 ha, oferując klientom nowe możliwości biznesowe.