ESG: Posnania promuje działania wspierające klientki

Posnania aktywnie angażuje się w działania wspierające kobiety. W tym roku obiekt włączył się w ogólnopolską kampanię Federacji Stowarzyszeń Amazonki promującą profilaktykę raka piersi i zachęcającą do regularnych badań. W efekcie zebrano dwa tysiące złotych dzięki zaangażowaniu klientów, setki kobiet uświadomionych w zakresie troski o zdrowie oraz poruszający film przedstawiający historie Amazonek i podkreślający rolę regularnych badań.

„Mama nauczyła mnie odwagi”, „rzeczą, którą moja mama robi najlepiej na świecie, jest pomoc w trudnych chwilach i sytuacjach, „dzięki tobie stałem się człowiekiem, który może iść naprzód
i budować swoje życie” – mówią bohaterowie i bohaterki filmu, który powstał w ramach akcji „Mała wstążka, wielki gest”, wspierającej kampanię Amazonek. Film to nie tylko zbiór historii – to emocjonalny apel kobiet, które same przeszły przez chorobę i dziś, z perspektywy doświadczenia, przypominają innym: badaj się, dla siebie i dla tych, którzy cię kochają. Nagranie było zaproszeniem do udziału w wydarzeniu, ale również – a może przede wszystkim – zachęcało do refleksji i podjęcia profilaktycznych działań.

Dwa tysiące złotych na rzecz profilaktyki raka piersi

W ramach poznańskiej edycji kampanii Federacji Stowarzyszeń Amazonki „Badamy nie tylko MAMY”, w Posnanii stanęło stoisko edukacyjne prowadzone przez przedstawicielki stowarzyszenia, gdzie uczestniczki mogły nauczyć się prawidłowego samobadania piersi, porozmawiać z ekspertkami o profilaktyce nowotworowej i standardach leczenia oraz poznać zalecenia dotyczące badań takich jak USG i mammografia.

Tuż obok stoiska pojawiła się instalacja ze wstążkami – tworzona przez klientów Posnanii. Każda zawieszona wstążka stanowiła nie tylko okazję do symbolicznego wsparcia, ale była także wyrazem realnej pomocy – za każdą wstążkę Posnania przekazała 1 zł na rzecz Stowarzyszenia Amazonki. Łącznie klienci zawiesili tysiąc wstążek – udowadniając, jak ogromną wartością są ich bliscy i przyczyniając się do zebrania 1 tys. złotych dla Amazonek. Posnania podwoiła tę kwotę, zasilając konto Stowarzyszenia 2 tys. zł.

„Od 13 lat jestem mamą i wiem, że dla nas, mam, najważniejsze jest dbanie o innych. Zapominamy, że najważniejszym wyrazem troski o bliskich jest przede wszystkim troska o siebie, o swoje zdrowie i regularne badania. Właśnie o tym chcieliśmy przypomnieć uczestniczkom i uczestnikom wydarzenia w Posnanii. Jego odbiór, a w szczególności liczba zawieszonych wstążek przekroczyły nasze oczekiwania. Pokazały też, że świadomość na temat profilaktyki raka piersi jest coraz większa. Dlatego, w ramach podziękowania, podwajamy kwotę darowizny na rzecz Stowarzyszenia Amazonki i zobowiązujemy się do kontynuacji działań” – mówi Agnieszka Juszkis, Dyrektor Marketingu Posnanii.

W czerwcu Posnania zaplanowała kolejne działania edukacyjne – tym razem dla panów. W Dzień Ojca odbędzie się wydarzenie promujące badania profilaktyczne dla mężczyzn. Tym samym Posnania kontynuuje swoją misję wspierania zdrowia całych rodzin – bez tabu, z empatią i odpowiedzialnością.

W portfelu Apsys

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki.

Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 700 000 mkw. GLA w 16 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i  Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia. Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz