EPP: Galeria Młociny ma nowego najemcę premium

Galeria Młociny nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Do grona najemców dołączyła marka Almarah Perfumes. Otworzyła ona pierwszy stacjonarny w obiekcie. Znajduje się na poziomie 0 Galerii Młociny, tuż obok sklepu Mensa Home.

Almarah Perfumes to ekskluzywna marka perfum sprowadzanych prosto z Dubaju i Omanu – miejsc, gdzie zapach to nie tylko przyjemność, lecz także dziedzictwo i sztuka. Każda kompozycja w naszej ofercie to podróż przez egzotyczne ogrody Orientu, nuty oudu, róży damasceńskiej, wanilii, drzewa sandałowego i przypraw.

Marka wybiera wyłącznie niszowe, autentyczne perfumy, tworzone z naturalnych olejków zapachowych. Współpracuje z arabskimi domami perfumeryjnymi, które łączą tradycję z nowoczesnością. Oferowane zapachy są intensywne, trwałe i wyraziste – stworzone z myślą o osobach, które chcą się wyróżnić.

Nowi najemcy

25 czerwca w warszawskiej Galerii Młociny otwarto nowe Studio Projektowe Castorama, przestrzeń, w której klienci będą mogli skorzystać z profesjonalnego wsparcia przy planowaniu kuchni i mebli modułowych.

Nowe Studio Projektowe to kolejny krok w kierunku jeszcze większej dostępności usług projektowych Castorama, odpowiadających na potrzeby klientów poszukujących wygodnych i kompleksowych rozwiązań aranżacyjnych. Zlokalizowane w popularnej galerii handlowej, Studio umożliwia komfortowe spotkania z projektantami, zapoznanie się z gotowymi aranżacjami i przygotowanie indywidualnego projektu wnętrza w dogodnym miejscu i czasie.

Na mapie galerii przybył butik z modą cyrkularną Dreslow oraz drogeria dm. Salon CCC po relokacji zyskał przestrzeń, dzięki czemu zakupy robi się szybciej, wygodniej i z większym wyborem. Po przerwie w nowej odsłonie powrócił Rossmann.

Galeria Młociny ma ponad 200. najemców

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje około 81 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i ponad 30 punktów gastronomicznych i kawiarni.

Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim. Do grona najemców Galerii Młociny należy m.in. pierwszy w Polsce sklep Primark, marki z grupy Inditex (Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), H&M, VAN GRAAF, TK Maxx, C&A, CCC, MediaMarkt czy RTV EURO AGD. Swoje pierwsze sklepy w Polsce otworzyły tu też takie marki jak MODIVO, Gagliardi.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne m.in. Halę Hutnik. Różnorodna oferta kulinarna kuchni m.in. bliskowschodniej, amerykańskiej i włoskiej, spotyka się tam z wyjątkową rozrywką: shuffleboard, Pac-Man, flippery czy automaty do koszykówki. Design Hali Hutnik inspirowany jest pobliską hutą, a do aranżacji zostały wykorzystane akcenty industrialne, nawiązujące do jej historii.

Ofertę Galerii Młociny uzupełnia: wielosalowe Multikino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne ENEL-MED i miejsca zabaw dla dzieci, w tym pierwszy w Polsce teatr edukacyjno-musicalowy WAM.

Inwestorami są spółki EPP (70% udziałów) i Echo Investment (30% udziałów).

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz