Od 2 października mieszkańcy Limanowej mogą korzystać z nowoczesnego marketu Kaufland zlokalizowanego przy ul. Zygmunta Augusta 14A. Jego powierzchnia sprzedaży to ponad 2000 mkw. W pasażu handlowym dostępne są sklepy i punkty usługowe lokalnych oraz ogólnopolskich najemców.
Z okazji otwarcia dla klientów przygotowano liczne atrakcje – od degustacji regionalnych produktów po zabawy i konkursy z nagrodami.
Nowy market został zaprojektowany z uwzględnieniem nowoczesnych rozwiązań proekologicznych. Przed obiektem o powierzchni sprzedaży ponad 2000 mkw. zaparkuje ponad 160 samochodów, będzie można również skorzystać ze stacji ładowania samochodów elektrycznych. Dodatkowo, na dachu obiektu zamontowano instalację fotowoltaiczną. Inwestycja stanowiła duże wyzwanie inżynieryjne, ponieważ budynek powstał przy zboczu góry. Na potrzeby realizacji projektu konieczne było usunięcie części masywu i umocnienie skarpy przy użyciu pali żelbetowych, które zapewniają stabilność całej konstrukcji i bezpieczeństwo użytkowników.
„Budowa marketu w tym miejscu wymagała niezwykle precyzyjnego podejścia. Dzięki zastosowanym technologiom udało się stworzyć obiekt, który nie tylko harmonijnie wpisuje się w otoczenie, ale także spełnia najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa. Jestem przekonany, że nowy market stanie się ważnym punktem na mapie miasta i miejscem chętnie odwiedzanym przez mieszkańców” – podkreśla Mariusz Durlej, Starszy Kierownik Projektu w Pionie Budowy i Rozwoju Nieruchomości Kaufland Polska.
Nowa oferta i lokalni partnerzy
W pasażu handlowym Kaufland na klientów czeka szeroka gama punktów usługowych i sklepów. Działa tu m.in. Piekarnia i Cukiernia Strusinianka, sklep mięsny P.W. Laskopol, salon prasowy Tabak Polska czy sklep FON X oferujący akcesoria telefoniczne i e-papierosy. Dodatkowo dla wygody kupujących na terenie pasażu znajduje się bankomat Euronet.
Święto zakupów i atrakcji
W dniu otwarcia oraz w kolejnych dniach na klientów czeka wiele atrakcji. Od godziny 6:00 do 18:00 hostessy rozdają drobne upominki – m.in. balony, breloki do wózków, róże i świeże jabłka. Na gości czekają również degustacje lokalnych produktów i marek własnych Kaufland – wędlin, pieczywa czy kiełbas, a o godzinie 12:00 przewidziano uroczyste krojenie tortu okolicznościowego. Wyjątkową atrakcją otwarcia jest także degustacja przygotowana przez Okręgową Spółdzielnię Mleczarską Nowy Sącz – na specjalnym stoliku o regionalnym charakterze znajdą się m.in. bułeczki z bryndzą, fromage, twarogiem, a także kefir, maślanka i sery wędzone.
W dniach 2-4 października klienci mogą wziąć udział w konkursach i zabawach. „Koło Szczęścia”, dostępne do godziny 18:00 lub do wyczerpania nagród, oferuje produkty marek własnych Kaufland (udział możliwy po okazaniu paragonu za zakupy o wartości min. 150 zł). Dodatkową atrakcją, dostępną przy zakupach za min. 100 zł, jest „Blender Bike”, czyli rower, dzięki któremu klienci samodzielnie mogą przygotować zdrowe soki z owoców i warzyw. Specjalny kącik przygotowano także dla najmłodszych – podczas otwarcia dzieci otrzymają kolorowanki „Kaufland jest FRESZ”, a w sobotę za pokazanie pokolorowanych rysunków będą mogły odebrać smaczny mus owocowy.
Do 15 października klienci będą mogli skorzystać również ze wsparcia ambasadorów programu lojalnościowego Kaufland Card, którzy pomogą w rejestracji i przybliżą zasady korzystania z karty.
KAUFLAND ma w portfolio 255 marketów
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 255 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.