Wola Park zamyka rok fiskalny ze 100 proc. poziomem komercjalizacji powierzchni i wynikiem niemal 13 mln odwiedzających. Zlokalizowane na warszawskiej Woli centrum skutecznie realizuje kolejne etapy modernizacji, z remontem ponad 6 000 mkw. powierzchni lokali najemców, serią otwarć i zmian w największych sklepach światowych marek.
Wola Park utrzymuje stabilną, wysoką pozycję wśród liderów rynku handlowego pod względem odwiedzalności, notując wzrost rok do roku. Po raz kolejny, centrum handlowe należące do Ingka Centres, zamyka trwający od września do sierpnia rok fiskalny z poziomem prawie 13 milionów klientów.
Gruntowna modernizacja przestrzeni handlowej
Sukces centrum handlowego Wola Park powoduje, że najemcy chętnie inwestują w swoje lokale stawiając na najnowsze koncepty,stale modernizując przestrzeń handlową. Łącznie, w ciągu ostatniego roku, w centrum wyremontowanych zostało 6 000 mkw. przestrzeni – ok. 10 proc. całkowitej powierzchni obiektu. Kluczową z modernizacji była przebudowa sklepu Reserved – dwupoziomowego lokalu o powierzchni ponad 2 000 mkw., który przeszedł kompleksową transformację. Otwarty na nowo salon był jednym z pierwszych w Polsce sklepem Reserved w nowym koncepcie, obecnym dotychczas w Londynie czy w Mediolanie. Pozostałe renowacje objęły m.in. lokale marek Medicine, eObuwie.pl, Tchibo, Vision Express, Pandora, Ochnik czy KappAhl.
Nowe marki wzmacniają ofertę Wola Parku
Wola Park zamknął miniony rok fiskalny z imponującym wynikiem 100 proc. komercjalizacji, włącznie z przestrzeniami na pasażach, których bogaty wachlarz stoisk uzupełnia ofertę centrum. Wyróżnia się ono zróżnicowanym gronem najemców, wśród których klienci mogą znaleźć zarówno najpopularniejsze marki, jak i niszowe sklepy, a także bogaty wachlarz stoisk. Do grona najemców w minionym roku fiskalnym dołączyły rozpoznawalne marki takie jak: Nike, w koncepcie Nike Rise zrealizowanym na ponad 1 000 mkw. powierzchni, a także Office Shoes, Dreamy, Muscat, Etam, Ploom, Tezenis, Meblik, Naoko i Skład Materiału. W Wola Parku swój pierwszy w Polsce stacjonarny punkt otworzyła także marka kosmetyczna Avon, działająca dotychczas tylko online.
Do bogatej oferty gastronomicznej, obejmującej już ponad 36 restauracji oraz kawiarni, dołączyły m.in.: Costa Coffee i La Bufala Pizza & Pasta, natomiast Grycan otworzył się w nowej odsłonie z rozbudowaną przestrzenią. W lipcu br. swoją działalność w Wola Parku rozpoczęło pierwsze bistro popularnych warszawskich restauratorów Fuji Sushi & Soups by Trần Trần, znanych z wielokrotnie nagradzanej warszawskiej restauracji Tran Tran.
„Podejmowane przez nas działania skutecznie odpowiadają na potrzeby mieszkańców, przyciągając zarówno nowych odwiedzających, jak i kolejnych najemców. Cieszy nas fakt, że przestrzeń handlowa Wola Parku jest niemal w pełni wynajęta – jest to rezultat konsekwentnie budowanej pozycji centrum na rynku i zaufania, jakim darzą nas partnerzy.
Wśród najemców są zarówno znane marki, jak i te, które wybrały Wola Park na miejsce swojego debiutu w Polsce. To pozytywne podsumowanie roku motywuje nas do dalszego działania – nie zwalniamy tempa i już planujemy kolejne inwestycje oraz projekty na nadchodzące miesiące” – mówi Emilia Szkudlarek, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.
W kolejnym roku fiskalnym, centrum handlowe powiększy grono swoich najemców o nowe marki takie jak: Snipes, HeyDude, New Yorker oraz Fale Loki Koki.