[WYWIAD] Elżbieta Chmielowska, BNP Paribas: kluczowe jest zarządzanie i doświadczenie inwestora

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Najemcy Wrocław Fashion Outlet pozytywnie odpowiedzieli na wyzwanie redukcji zużycia energii na wynajmowanych powierzchniach w ramach konkursu organizowanego przez centrum. Obniżono zużycie o-1,86%.
Od 21 listopada w Aura Park w Garwolinie klienci mogą robić zakupy w sklepie sieci SMYK. Czeka na nich szeroki wybór odzieży i obuwia, zabawek i wielu innych produktów dla dzieci w wieku 0-14 lat.
4 złote, 9 srebrnych i jedna specjalna to nagrody, które Apsys Polska zdobył w tym roku podczas jubileuszowej XV edycji konkursu organizowanego przez PRCH.
W listopadzie Ochnik otworzył kolejne salony. Ponownie został otwarty lokal się w Złotych Tarasach w Warszawie. Znacznie większą niż dotychczas powierzchnię zyskał też salon w Galerii Wisła w Płocku.
Odmłodzona strefa gastro w CH Targówek przyciąga klientów. Targ Smaku, inspirowany motywami marokańskiego targu przenosi odwiedzających w orientalną podróż i tworzy miejsce spotkań i relaksu.
20 listopada swoje progi dla klientów otworzył nowy sklep ALDI w Sokołowie Podlaskim. Nowa placówka będzie już 340 sklepem tej sieci. Łączna powierzchnia najnowszego ALDI wynosi ok. 1000 mkw.
Od lipca do września 2024 r. Grupa Eurocash zanotowała blisko 8,5 mld zł przychodu. Jej zysk EBITDA wyniósł 244 mln zł, wobec 305 mln zł rok wcześniej.
UOKIK bada akcje promocyjną, w której spółka Jeronimo Martins Polska obiecywała zwrot wartości produktów promocyjnych na voucher. Spółce grozi kara do 10 proc. obrotu.
Od 15 listopada klienci mogą robić zakupy w pierwszym sklepie sieci HalfPrice w Ostródzie. Popularny multibrand urządził w BIG Ostróda salon o powierzchni blisko 1 200 mkw.
64,2% Polaków zamierza zrobić zakupy w ramach najbliższego Black Friday. W ub.r. tak deklarowało 63,2% ankietowanych. 18,9% rodaków nie chce skorzystać z okazji.
Monika Kulawińska została szefową sektora handlowego w CBRE. Będzie odpowiedzialna za strategię oraz rozwój wszystkich linii biznesowych w ramach działu handlowego.
Grupa Benefit Systems ogłosiła strategię do roku 2027. Zakłada ona m.in. osiągnięcie: 2,9-3,1 mln użytkowników kart sportowych, 600-650 własnych klubów fitness w atrakcyjnych lokalizacjach.