Thomas Reichenauer, ROS Retail Outlet Shopping: targi #scf2025fall będą dla nas wyjątkowe

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
x-kom sp. z o.o. i Neonet w restrukturyzacji podpisały umowę umowy inwestycyjną. Jej zawarcie stanowi istotny element realizacji strategii obydwu spółek.
Kaufland obecnie w Polsce posiada 247 sklepów. Jeszcze tej jesieni otworzy placówki w Rumi oraz w Mikołowie, natomiast na początku grudnia w Bielsku-Białej, który będzie 250. sklepem sieci.
MAX Premium Burgers zaprezentowała swój Raport zrównoważonego rozwoju za 2023 rok. Jednym z kluczowych osiągnięć było wprowadzenie na wszystkich rynkach Supreme Green menu o niskiej emisji CO2.
Spółka Żabka Group ustaliła ostateczna cenę akcji w ofercie publicznej na poziomie 21,50 PLN za akcję. Oferta obejmuje sprzedaż 300 000 000 istniejących akcji.
Rok 2023 był dla sieci Biedronka kolejnym etapem realizacji celów z zakresu ESG, Firma opracowała też kolejne wyzwania w trosce o przyszłość - planety, ludzi i zarządzania.
Dynamicznie wzrasta zainteresowanie aplikacjami zakupowymi. Jak wynika z badania firny Komputronik 3 na 4 konsumentów najchętniej kupuje w aplikacjach zakupowych elektronikę.
Galerii Młociny ciągle rozwija ofertę. Niedawno swoje lokale otworzyły tam: naleśnikarnia Crêpes&Co, Pączkarnia z Tradycją, Sorvella Perfumy, kwiaciarnia La Flor oraz sklep Nanu-Nana.
MR.DIY ogłosiła swoje wejście do Polski. W listopadzie i grudniu tego roku otworzy cztery nowe sklepy: w Zabrzu, Krakowie, Piotrkowie Trybunalskim i Bielsku-Białej.
Okres jesienny to zmiany lokalizacji i odświeżenie wnętrz wśród najemców Wola Parku. Reserved zadebiutował z nowym konceptem. Swoją powierzchnię powiększyła Homla, zaś lokalizację zmieniło Briju.
Na zaawansowanym etapie jest komercjalizacja Przystanku Karkonosze. W ostatnim czasie do listy najemców dołączył Ochnik, którzy otworzy sklep o powierzchni przeszło 300 mkw.
Bricomarché kontynuuje ekspansję na polskim rynku, otwierając 20. placówkę w tym roku. Nowy sklep o powierzchni 1895 mkw. zlokalizowany w Jędrzejowie rozpoczął działalność 9 października br.
Apsys Polska opublikował kolejny Raport ESG. Podsumowuje w nim działania w dziedzinie zrównoważonego rozwoju w 2023 roku i postępy w realizacji strategicznych celów Grupy, założonych do 2030 roku.