

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W świecie internetowej sprzedaży detalicznej sukces zależy w dużej mierze od tego, czy uda nam się osiągnąć równowagę pomiędzy wydajnością operacyjną biznesu, a wyjątkowymi doświadczeniami klienta
Jesteśmy nastawieni na ekspansję w mniejszych miejscowościach, już nawet tych od 2000 mieszkańców - mówi Łukasz Chmielewski Regionalny Kierownik ds. Komercjalizacji w Sweet Gallery
Według Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD) przygotowanie przez rząd regulacje dotyczące systemu kaucyjnego będą skutkować chaosem i dezorientacją na rynku.
Swoją działalność w kompleksie Imagine na parterze budynku A będą kontynuowały firmy Vorwerk Polska i Żabka Polska oraz koncept gastronomiczny Z Pieca Rodem.
Budowa największego w Lubuskiem parku handlowego BIG Gorzów dotarła do finiszu – pozostały tylko kosmetyczne prace. Jest to drugi pod względem wielkości budowany w tym roku park handlowy w Polsce.
Sieć restauracji Berlin Döner Kebap otworzyła właśnie dwa nowe punkty w Szczecinie - Hakena Kaufland oraz Manhattan Kaufland. Oba lokale rozpoczęły działalność na początku sierpnia.
Globalny detalista odzieżowy UNIQLO ogłasza datę otwarcia pierwszego stałego sklepu w Polsce. UNIQLO ARKADIA będzie zlokalizowane w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie.
Za najbardziej dojrzały rynek dla marek luksusowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej uznawane są Czechy - wynika z nowego raportu Colliers pt. „Luxury Retail Brands in CEE-6
W tym tygodniu klienci ponad 3100 sklepów sieci Biedronka w całej Polsce będą mogli robić zakupy aż do godziny 23:30. Poza wydłużeniem godzin otwarcia sieć przygotowała także specjalne promocje.
Warunki czynszowe muszą ulec zmianie z uwagi na rosnące koszty operacyjne - w wywiadzie dla SCF News | Retailnet.pl mówi Elżbieta Kutrasińska, Head of Leasing, Redkom Development.
Pierwsze półrocze 2024 roku, w sieci saloników Kolportera, przebiegło głównie na pracach modernizacyjnych i optymalizacyjnych. W tym czasie otworzono też siedem nowych.
Analiza 69,1 tys. cen pochodzących z 31,8 tys. sklepów detalicznych wykazała, że w lipcu br. zakupy zdrożały średnio o 3,9% rdr. W ostatnich miesiącach dynamika podwyżek cen konsekwentnie rośnie.