

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W Nowej Stacji w Pruszkowie w lipcu uruchomiony został projekt unikalny na skalę Polski. Jest nim Klubokawiarnia NOVA, bezpieczna i przyjazna przestrzeń przeznaczona dla młodzieży.
Dwie nowe restauracje, ponad 600 tysięcy przygotowanych rolek i kolejne innowacje technologiczne – KOKU Sushi zamyka pierwsze półrocze z bardzo dobrymi wynikami. Kontynuuje dynamiczny rozwój,.
Galeria Askana pozostaje z klubem Kangoo Basket na kolejny sezon. Galeria angażuje się w promocję sportu, aktywności fizycznej i lokalnych inicjatyw społecznych.
W pierwszej połowie br. liczba klientów w centrach i galeriach handlowych spadła o 6,9% rdr. Ubyło ich we wszystkich województwach, najmniej – w mazowieckim – 4,4%.
M1 Zabrze rozwija swoją ofertę. 25 lipca marka 4F zaprezentowała się w nowej odsłonie i na większym metrażu. Klienci znajdą salon 4F w sąsiedztwie sklepu Orange..
Carrefour odnotował wyraźne przyspieszenie działalności w I półroczu, wspierane poprawą warunków rynkowych oraz skuteczną realizacją planu strategicznego. Otworzył 400 nowych sklepów convenience.
InPost niezmiennie stawia na rozwój, innowacje i partnerstwo. Podczas nadchodzących targów #scf2025fall zaprasza do rozmowy o tym, jak zwiększyć wartość i funkcjonalność nieruchomości.
1,5 roku temu marka W.KRUK S.A, należąca do Grupy Kapitałowej VRG, otworzyła pierwszy salon na Węgrzech. W maju tego roku świętowała otwarcie 10. salonu. Znajduje się on w Miskolc Plaza w Miszkolcu.
30 lipca swoje progi dla klientów otworzy nowy sklep ALDI we Wrocławiu. Placówka została zlokalizowana na terenie centrum handlowego N-PARK. Będzie to już 15. sklep ALDI we Wrocławiu.
Plac przed Galerią Kazimierz żyje rytmem miasta i mieszkańców. Latem nie ma tu nudy – Kazimierz Vibes zamienia miejską przestrzeń w plenerowe centrum sportu, muzyki i twórczych spotkań.
Polski e-commerce notuje kolejne wzrosty i dynamiczne zmiany w zachowaniach konsumentów. Najnowsze badanie ookazuje, że aż 93% internautów dokonało zakupu online w ciągu ostatnich 6 miesięcy.
Firma InPost w 2024 roku miał 9,85 mld złotych przychodu i zapłacił 375 mln złotych podatku CIT – to o ponad 100 mln złotych więcej niż rok wcześniej. Podatek wyniósł 3,8% przychodów.