[WYWIAD], Grzegorz Filipczyk, Echo Investment: Galeria Libero to więcej niż miejsce zakupów

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2025 r. przez Grupę Kapitałową Esotiq & Henderson S.A. wyniosły ponad 18,6 mln zł. Powierzchnia handlowa w marcu wynosiła 18 172 mkw.
Odnowiona i nowoczesna perfumeria DOUGLAS została otwarta w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu. Nowa lokalizacja została rozbudowana, zwiększając swoją powierzchnię z 322 mkw. aż do 559 mkw.
Sieć supermarketów POLOmarket zakończyła kolejną inwestycję, otwierając po gruntownej modernizacji sklep w Lewinie Brzeskim przy ul. Powstańców Śląskich. Ponowne otwarcie nastąpiło 9 kwietnia.
W dniach 8-9 kwietnia na Stadionie Legii Warszawa odbyły się targi #scf2025spring. Była to edycja rekordowa pod względem frekwencji uczestników, jak i liczby najemców
Do grona najemców Manufaktury dołączyła marka S’portofino. Zajęła powierzchnię blisko 200 mkw. To pierwszy butik S’portofino w Łodzi i regionie. Klienci znajdą kolekcje ponad 140 marek premium.
Outlety FACTORY w Polsce zyskują na dynamice dzięki debiutom sklepów oraz znacznemu zwiększeniu powierzchni sklepów najemców. Zmiany obejmują prawie 2200 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej.
W Poznań Plaza ponownie otwarto salon House – teraz w nowej lokalizacji i z większą przestrzenią. Lokal o powierzchni 572 mkw. znajduje się na pierwszym piętrze galerii handlowej.
Designer Outlet Warszawa jest pierwszym centrum wyprzedażowym w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym bieliźniarska marka Triumph zaaranżowała swój salon w nowym koncepcie MY ATELIER.
Grupą CCC w ramach współpracy z InPost wprowadza InPost Pay. Wdrożenie usługi InPost Pay obejmie strony internetowe sklepów Modivo, CCC i e-Obuwie oraz ich aplikacje mobilne.
W ramach przejęcia do Medicover dołącza aż 26 klubów fitness i siłowni CityFit zlokalizowanych w 13 miastach w Polsce, co znacząco poszerza zasięg firmy.
W I kw. tego roku ponad 300 placówek Poczty Polskiej przeszło transformację, zyskując nowy standard ekspozycji towarów. Poczta Polska zapowiada, że docelowo projekt obejmie placówki w całym kraju.
Na zakończenie pierwszego dnia targów #scf2025spring jak zawsze odbyło się Afterparty. W tej edycji Forum impreza odbyła się w warszawskim klubie Bank przy ul. Mazowieckiej.