[WYWIAD], Grzegorz Filipczyk, Echo Investment: Galeria Libero to więcej niż miejsce zakupów

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Nhood przyjął strategię ESG i plan działania, aby do 2030 roku stać się liderem rewitalizacji miast. Nhooders Impact Generation, strategia ESG łączy ambicję firmy ze szczegółowym planem działania.
Tkalnia² to dynamicznie rozwijająca się część kompleksu handlowo-rozrywkowego Tkalnia w Pabianicach. Obecnie na powierzchni 10 000 mkw. funkcjonują już sklepy i usługi.
2 kwietnia Starbucks otworzy swoją pierwszą kawiarnię w województwie lubelskim. Będzie się mieścić przy ul. Krakowskie Przedmieście 12 w Lublinie. Lokal będzie mieć łączną powierzchnię 256 mkw.
Promenada Art Space to projekt, który wykorzystuje monumentalny ekran do prezentacji immersyjnych dzieł sztuki cyfrowej. Najnowsza wystawa Victorii Fard to kolejny krok w ewolucji centrów handlowych.
Xtreme Fitness Gyms zakończył kwartał otwarciem nowego klubu w Olkuszu. Jest to 105. klub sieci. Zapowiada ona dalszą ekspansję na rynku polskim. Sieć chce posiadać 227 lokalizacji do końca 2027 roku.
Galeria Młociny stawia na rozwój oferty. W ostatnich miesiącach podpisano tam 12 umów z nowymi najemcami. Centrum handlowe przedłużyło również współpracę z 27 markami obecnymi w obiekcie.
Marcin Kuśmierz zostanie prezesem Allegro, wnosząc ponad 25-letnie doświadczenie w sektorze technologicznym. Na stanowisku prezesa zastąpi Roya Perticucciego.
Jak poinformowała grupa H&M w raporcie z postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju, przyspieszyła w zakresie wykorzystania materiałów o mniejszym wpływie na środowisko.
W mazowieckim Żyrardowie już pod koniec roku otworzy się pierwsza faza Parku Handlowego Osada. Docelowo kompleks będzie mieć powierzchnię najmu ponad 35.000 metrów kwadratowych.
Na #scf2025spring przybędzie mocny zespół Pepco Poland. Obecnych będzie czterech przedstawicieli działu ekspansji. Wiosenna edycja targów odbędzie się w dniach 8-9 kwietnia, na stadionie Legii.
Do grona najemców Designer Outlet Sosnowiec dołączyła ITAKA. Nowo otwarty salon wpisuje się w pozycjonowanie obiektu – centrum z różnorodną ofertą dopasowaną do potrzeb klientów i ich rodzin.
W obliczu rosnących cen energii i potrzeby oszczędzania, kierownicy sklepów, zarządcy sieci handlowych na całym świecie starają się stale poprawić efektywność energetyczną. Nie jest to łatwe zadanie.