

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Rok 2025 przynosi dla sektora dóbr luksusowych największe wyzwania od co najmniej 15 lat – wynika z raportu Bain & Company. Mimo trudności prognozy dla sektora pozostają pozytywne.
Do listy najemców M1 w Poznaiu dołączyła sieć HalfPrice. 15 lipca marka otworzyła swój sklep. Zlokalizowany jest w sąsiedztwie Atac Hiper Discount salonu Empiku.
Pierwsze półrocze w Posnanii przyniosło wyraźny wzrost odwiedzalności (+6% r/r), sukcesy debiutujących marek oraz intensyfikację współpracy m.in. z najemcami, partnerami społecznymi.
16 lipca 2025 roku Join UP! Polska otworzył pierwszy własny salon sprzedaży w Katowicach. Nowy punkt, zlokalizowany na pierwszym piętrze Galerii Libero.
Firma Globalworth Poland przekształciła strukturę swojej wewnętrznej platformy zarządczej. W ramach nowej struktury Anna Korwin-Kulesza, awansowała na nową funkcję Head of Asset Management & Leasing.
Kaufland rozwija koncepcję one-stop-shopping, tworząc wokół swoich marketów kompleksową przestrzeń handlowo-usługową. W całej Polsce sieć współpracuje z ponad 700 partnerami.
Współpracę z Bricomarché rozpoczyna sieć JASAM. Pierwszy sklep rozpoczyna działalność w formule „Pod Znak” Bricomarché w dniu 16 lipca. To placówka w Olsztynie.
Żabka w nowatorski sposób dociera do klientów, pojawiając się na m.in. letnich festiwalach, koncertach. Zielony food truck i 6 mobilnych sklepów towarzyszy wielu wydarzeniom.
Centrum handlowe Kasztanowa poszerza ofertę dedykowaną kobietom o popularne modowe marki. Szyldy Greenpoint i Top Secret zadebiutowały w pilskiej galerii. Nowy lokal zajmuje powierzchnię 364 mkw.
Jedyny pokaz filmowy na dachu Renomy odbędzie się 20 lipca w ramach 25. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego BNP Paribas Nowe Horyzonty. Wydarzenie odbywa się w formule seansu niespodzianki,
Podczas jesiennej edycji targów #scf2025fall Balmain Group zaprezentuje wybrane projekty z segmentu centrów handlowych. Z powodzeniem rozwija je i przekształca w nowoczesne destynacje zakupowe.
Manufaktura w Łodzi wzbogaciła swoją ofertę o wyjątkową atrakcję sportową. Do grona najemców dołączyła Manufaktura Wspinania. Zajęła powierzchnię 600 mkw.