komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Castorama Piła to 104. sklep sieci w Polsce
Nowo otwarty sklep w Pile przy ul. Bydgoskiej 135 to prawie 8000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej, podzielonej na pięć głównych sektorów

Carrefour robi kolejny krok w ramach strategii omnichannel
Carrefour rozszerzył współpracę z Wolt do 59 sklepów. Od 23 kwietnia usługa szybkich i elastycznych dostaw dostępna jest na terenie całej Polski, w tym w Łodzi, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu.

Galeria Starówka wchodzi na rynek z 25. najemcami
W Lesznie otworzyła się Galeria Starówka, do tej pory znana na rynku jako Galeria Goplana. To nowoczesny, oferujący 10 000 mkw. powierzchni obiekt z 25 punktami handlowymi.

[KOMENTARZ] Paulina Brzeszkiewicz-Kuczyńska, Avison Young: Rynek inwestycyjny nie poddaje się
Największym wyzwaniem była rozbieżność w oczekiwaniach cenowych między sprzedającymi a kupującymi - komentuje Paulina Brzeszkiewicz-Kuczyńska, Research and Data Manager w Avison Young.

Silwana z symboliczną wiechą. Budowa wchodzi w decydujący etap
Silwana nabiera kształtów! Największy w Lubuskiem park handlowy Silwana już stoi. Budowlańcy zamknęli bardzo ważny etap – stan surowy, co symbolizuje zawieszona wiecha.

Echo Investment: Łódzka Fuzja poszerza ofertę gastronomiczną
Podbiła serca warszawiaków, teraz czas na Łódź. Znana i popularna w stolicy restauracja śniadaniowa Bułkę przez Bibułkę, otworzy swój pierwszy lokal poza Warszawą w łódzkiej Fuzji.

Pitbull rozwija się w centrach handlowych EPP
Zarządzane przez EPP centra handlowe Wzorcownia we Włocławku, Galeria Solna w Inowrocławiu i Galeria Olimpia w Bełchatowie rozszerzają swoją ofertę o asortyment Pitbull.

[WYWIAD] Piotr Mierzwa, Kappahl: W 5-6 lat chcemy podwoić ilość sklepów stacjonarnych w Polsce
Rozwijamy się w Polsce dwutorowo. Poza flagowym Kappahl, mamy również brand Newbie - w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl mówi Piotr Mierzwa, Expansion Manager, Kappahl Polska.

NEINVER: Jack&Jones debiutuje na stołecznym rynku outletowym w dwóch centrach FACTORY
Duńska marka odzieżowa JACK&JONES, będąca częścią międzynarodowej rodzinnej firmy BESTSELLER, zadebiutowała w outletowym kanale sprzedaży w Warszawie w dwóch centrach z portfolio NEINVER.

Nowy koncept salonów sprzedaży NEONAIL debiutuje we Wroclavii
Rynkowy lider w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci – marka NEONAIL, zaprezentowała punkt sprzedaży w Galerii Wroclavia we Wrocławiu w zupełnie nowym formacie ekspozycyjnym.

Esotiq & Henderson umacnia pozycję lidera polskiego rynku bielizny
Polski producent ekskluzywnej bielizny damskiej zanotował w 2023 roku 275,5 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, poprawiając ubiegłoroczny wynik o 13,9%

Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu
Tchibo wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania.