

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W Taco Bar, naszym priorytetem jest stopniowy, stabilny i trwały wzrost ponad natychmiastowym zyskiem. Inwestujemy w wizję długoterminową - mówi w rozmowie z Retailnet Lars Callebro, CEO Taco Bar.
OCHNIK w zarządzanej przez Apsys Manufakturze w Łodzi świętuje ponowne otwarcie po udanej metamorfozie. Marka powiększyła sklep i wprowadziła nowy koncept, który ma zapewnić klientom jeszcze wygodniejsze i satysfakcjonujące zakupy.
Grupa Wittchen otworzyła swój pierwszy sklep stacjonarny w Rumunii, w jednej z najbardziej prestiżowych galerii handlowych w Bukareszcie „ParkLake Shopping Center”. To umocni pozycję Grupy Wittchen w Europie Środkowo-Wschodniej.
Pandemia przyspieszyła rozwój zakupów online w całej Europie, choć nie wszędzie ten wzrost się utrzymał. Na tle innych krajów wyróżnia się Polska, w której cały czas mamy do czynienia z szybkim rozwojem e-commerce – wynika z raportu CBRE.
Należące do Neinver outlety FACTORY rozpoczęły sezon świątecznych zakupów. Obok wyjątkowych dekoracji, wspólnych aktywności mikołajkowych dla dzieci i dorosłych, zaplanowano też akcje wsparcia dla zwierząt.
5 grudnia 2023 roku w CH Korona we Wrocławiu nastąpiło otwarcie nowego, większego salonu popularnej marki z rodziny LPP – Sinsay! Mieszkańcy Wrocławia i okolic mogą teraz robić zakupy w jeszcze większym lokalu, z bogatszym asortymentem.
Do grona najemców zarządzanego przez Nhood dolnośląskiego Centrum Handlowego Auchan Bielany dołączyła marka biżuteryjna Verona Jewellery. Od 30 listopada w salonie o powierzchni blisko 50 mkw. klienci mogą znaleźć bogatą ofertę biżuterii.
Najnowszy salon Pitbull zajmuje powierzchnię 72,17 m2 i znajduje się w Galerii Warmińskiej. Sklep umożliwia zapoznanie się z pełną gamą produktową. W salonie jest dostępna strefa damska, męska oraz dziecięca i specjalne edycje limitowane.
Butik Cyrkularny to sieć second handów związana z marką Ubrania do Oddania i portalem fundraisingowym o tej samej nazwie. Celem Ubrania do Oddania jest wprowadzanie ubrań używanych do drugiego obiegu i promowanie zrównoważonej mody.
Polska marka jubilerska, doskonale znana klientom w Polsce, rozszerzyła swoje działania o rynek węgierski i zawalczy o uznanie klientów w tej części Europy. należący do VRG W.KRUK otworzył pierwsze salony w Budapeszcie i Segedynie.
Już po raz czwarty Galeria Kazimierz we współpracy z Fundacją Anny Dymnej „Mimo Wszystko” organizuje akcję „Podarki od serca”. W Galerii Kazimierz stanęła wyjątkowa choinka przyozdobiona bombkami ze świątecznymi marzeniami.
Auchan wprowadza do swoich sklepów platformę Smartway – inteligentne rozwiązanie pozwalające skutecznie przeciwdziałać marnowaniu żywności, dzięki optymalizacji procesu zarządzania produktami z krótką datą przydatności do spożycia.