[WYWIAD] Agnieszka Kasprzyk–Oleksy: połączenie FACTORY i Futura Park Kraków gwarantuje sukces

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Sfinks Polska odnotowała wzrost sprzedaż gastronomicznej realizowanej przez restauracje wszystkich swoich marek, w wyłączeniem sieci Piwiarnia, o 6% r/r., tj. do 50,3 mln zł w I kwartale br.
W I kw, przychody Grupy WITTCHEN sięgnęły 93,8 mln zł i były o 1% wyższe niż w analogicznym okresie ub.r. Grupa zanotowała wzrost sprzedaży w kraju, przy niższej sprzedaży na rynkach zagranicznych.
CBRE pracuje nad wdrożeniem nowego modelu obsługi parków handlowych – w formie stałego abonamentu – mówi Piotr Karpiński, Head of Property Management w CBRE.
KODANO Optyk otworzył pierwszy zagraniczny salon na Słowacji. Salon został otwarty w maju. Mieści się w w Avion Shopping Park w Bratysławie. Jego powierzchnia wynosi ok. 60 mkw.
Sieć DOUGLAS nie zwalnia tempa w swojej intensywnej ekspansji – dynamicznie rozwija portfolio perfumerii w całej Polsce. Najnowszy krok to modernizacja perfumerii w Białymstoku,
Od 1 czerwca Kappahl oferuje bezpłatną usługę Personal Styling dla wszystkich klientów w Polsce. Dzięki tej usłudze klienci mogą odkryć swój styl na nowo dzięki wskazówkom profesjonalnych stylistów.
Dynamika wzrostu cen w sklepach spadła. Mogło być to efektem aktywności promocyjnej sieci handlowych przed Wielkanocą. W kwietniu br. zakupy zdrożały średnio o 5,6% rdr.
Handel offline nadal wiedzie prym – wynika z najnowszego raportu Adyen Index Polska: Retail Report 2025. Jednocześnie konsumenci coraz częściej oczekują płynnych i spójnych doświadczeń zakupowych.
LCP Poland, part of M Core otworzył kolejny M Park. M Park Szubin, to łącznie niemal 8.000 m kw. z 14 najemcami. Na dzień otwarcia park handlowy jest w 100% skomercjalizowany.
Już w sierpniu na przedmieściach Karpacza otwarty zostanie „Przystanek Karkonosze”. Na powierzchni handlowej liczącej ok. 16 000 mkw. dostępna będzie zróżnicowana oferta najemców.
Przychody Grupy Pepco w I kw. wyniosły 3 338 mln euro, co oznacza wzrost o 4,3% r/r. Grupa planuje otwarcie około 250 nowych sklepów netto, przy czym dotyczyć będą one głównie marki Pepco.
21 maja br. Monnari Trade złożył do prezesa UOKIK zgłoszenie zamiaru koncentracji – wniosek o wszczęcie postępowania antymonopolowego. Dotyczy on przejęcia kontroli nad PBH S.A.