komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

[WYWIAD] Daniel Słuchocki, Galeria Rzeszów: footfall mamy już odrobiony
Walczymy o marki, które nie są obecne, albo planują obecność tylko w jednym obiekcie na Podkarpaciu. Celem naszych działań jest to, żeby szukać takich najemców, i miejsca dla nich w naszym Centrum, którzy będą jedyni, unikalni i będą wyróżniali nas na tle całego regionu. Te otwarcia będą już wkrótce…

[WYWIAD] Jacek Wesołowski, Trei Real Estate Poland: działamy w cyklu 7 projektów rocznie
W Trei preferujemy podpisać umowy z kilkoma najemcami i dzięki temu mieć całkowicie wynajęty obiekt przez cały czas życia inwestycji, niż ciągle stać przed wyzwaniem pozyskania kompletu najemców. Idąc tą drogą nie zwiększamy powierzchni parków handlowych. Inwestycje o metrażu około sześciu tysięcy mkw.…

ALDI: ekspansja oraz nowy koncept sklepów w całej Polsce
ALDI wprowadza nowy koncept sklepów w całej Polsce. Koncept ANIKo 1.1. został zaprojektowany zgodnie z globalną strategią marki z uwzględnieniem stylu zakupowego polskiego konsumenta. Prace związane z wdrożeniem zmian ruszyły w kwietniu br. i objęły już około 150 sklepów. Sieć rozpoczęła również…

Media Expert w Parku Handlowym Zakopianka
Należący do EPP Park Handlowy Zakopianka wzmocnił segment produktów elektronicznych i AGD. Centrum EPP powiększyło asortyment o ofertę elektromarketu Media Expert. – Globalna sprzedaż elektroniki użytkowej i AGD notuje kolejne wzrosty. Najnowsze prognozy wskazują, że ten rok będzie wyjątkowy dla…

Budowa nowej inwestycji Zbigniewa Grycana w Świnoujściu dobiega końca
Nowy projekt twórcy marki „Grycan Lody od Pokoleń” powstaje przy ul. Wojska Polskiego w Świnoujściu, w pobliżu przejścia granicznego. Budowa obiektu ruszyła na początku tego roku i, jak informują lokalne media, już dobiega końca. Jeszcze w tym miesiącu w parku handlowym zostanie…

Echo Investment: Kapelanka wzmacnia ofertę, nowy Kaufland w Krakowie
Echo Investment wynajęło sieci Kaufland ponad 6,5 tys. mkw. powierzchni handlowej w pasażu przy ul. Kapelanka w Krakowie. Zagwarantuje to okolicznym mieszkańcom komfortowy dostęp do nowoczesnego sklepu z bogatą ofertą artykułów spożywczych i produktów codziennego użytku. Kaufland otworzy się już w grudniu 2021 r.…

Strefa Rozrywki w Galerii Północnej GTC
Do grona najemców Galerii Północnej dołączyła Strefa Rozrywki zajmująca powierzchnię blisko 200 m kw. Znajdują się w niej najnowocześniejsze automaty biletowe oferujące całą gamę doświadczeń. W nowej przestrzeni będzie można sprawdzić swoją zręczność, zagrać w kosza albo przeżyć wirtualną przygodę z ulubionymi…

Food halle i food courty powalczą o Food Business Awards 2021
Food hall/food court to jedna z kategorii bezpłatnego konkursu Food Business Awards 2021, do udziału w którym zaproszone są wszystkie strefy i hale gastronomiczne w centrach handlowych. Rozstrzygnięcie konkursu towarzyszyć będzie dorocznemu spotkaniu restauratorów – XIX Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum 2021.…

KG Group: postępy na budowie kompleksu handlowego przy Nowohuckiej w Krakowie
KG Group realizuje budowę zapowiadanej inwestycji handlowej – kompleksu złożonego z dwóch retail parków pod nazwą Atut oraz centrum outletowego Designer Outlet Kraków. Na 15 ha przy ulicy Nowohuckiej, w sąsiedztwie centrum targowo-wystawienniczego Expo inwestor realizuje 2 parki handlowe o łącznej powierzchni…

Galerie NEPI Rockcastle: strategia zrównoważonego rozwoju, w ramach ESG
Zrównoważone zarządzanie zasobami, zielone budynki, zaangażowanie na rzecz społeczności, uczciwość wobec ludzi i biznesu to 4 główne filary strategii zrównoważonego rozwoju NEPI Rockcastle. Każdy z nich odzwierciedla działania poszczególnych galerii, które wchodzą w skład portfolio oraz mają wpływ na środowisko i otoczenie. Ambitne…

TRACKEO Properties – innowacyjne narzędzie w centrach handlowych Apsys
Dane to jeden z podstawowych zasobów współczesnej gospodarki. Ekonomiści dają im takie znaczenie, jakie jeszcze do niedawna miały węgiel, stal czy ropa naftowa. Umiejętność czerpania wartości z gigabajtów danych – ich pozyskiwanie i szybka analiza – pozwala na budowanie przewagi konkurencyjnej w niemal wszystkich…

Komputronik z nowym formatem sklepów
Już 22 października Komputronik otworzy swój nowy sklep w warszawskim Atrium Targówek. To pierwszy salon, który został zaprojektowany zupełnie od nowa, dzięki czemu będzie jeszcze lepiej odpowiadał na potrzeby klientów. Nowy format salonów Komputronik jest bardziej nowoczesny. Klienci znajdą w nim…