komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Sfinks Polska po 3 kw. 2025 r. osiągnął 36,23 mln zł przychodów i 19,3 mln zł zysku na sprzedaży, przy EBITDA 7,71 mln zł, z czego 3,89 mln zł przypadło na trzeci kwartał.
Grupa Echo, oparta na solidnych finansach, rozwija projekty living i mixed-use. W III kw. 2025 r. zrealizowała rekordowe transakcje, m.in. sprzedaż Libero Katowice za 103 mln euro.
Do powstającego w Pile parku handlowego BIG Piła Acteeum Group i BIG Poland dołączył nowy, najemca. Jysk - otwierając swój salon o powierzchni 1,400 mkw.
Wrocław Fashion Outlet zaprasza na tegoroczny Black Week, który trwa do 1 grudnia. W tym czasie odwiedzający centrum będą mogli skorzystać z promocji sięgających do -70% na wybrany asortyment.
26 listopada otwarte zostały nowe butiki Rituals w Galerii Sudeckiej, oraz w Galerii Siedlce. Ponadto 3 grudnia zostanie otwarty w nowej odsłonie salon w Westfield Arkadia.
Sieć marketów Dino umacnia swoją pozycję na rynku polskim. Otworzyła 300-0 sklep i mieści sie on w Miliczu. Od początku br. do końca listopada Dino uruchomiło łącznie 312 nowych sklepów.
27 listopada został oficjalnie otwarty Park Handlowy w Nysie – obiekt zrealizowany kompleksowo przez P.A. NOVA S.A. Inwestycja powstała na działce o powierzchni ok. 3,7 ha
W centrum handlowym Magnolia Park otwarto po remoncie sklep w formacie marki "Nike Legacy". Sklep o powierzchni blisko 450 mkw. zlokalizowany jest na parterze.
LCP Poland, part of M Core oficjalnie osiągnął poziom 100 funkcjonujących nieruchomości w swoim portfelu w Polsce. Symbolicznym, bo setnym obiektem okazał się M Park Szprotawa.
W ciągu 9 miesięcy wartość transakcji inwestycyjnych na rynku nieruchomości komercyjnych wyniosła 2,6 mld euro. Rynek wysyła sygnały stabilizacji i zwiastuje ożywienie w końcówce roku.
26 listopada sieć ALDI otworzyła 400. sklep w Polsce. Świętowanie tego wyjątkowego jubileuszu przypadło na Tarnobrzeg. Sieć jeszcze w tym roku planuje otwarcie kilkunastu kolejnych placówek.
Browary Warszawskie wprowadzają aplikację mobilną dla odwiedzających. Łatwa w obsłudze apka jest przewodnikiem informacyjnym, a zarazem platformą lojalnościową, nagradzającą gości.