komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

[RAPORT] UCE RESEARCH: w sklepach jest coraz więcej promocji
Analiza ponad 2,2 mln promocji wykazała, że w całym 2024 roku sieci handlowe zrobiły ich o 12,5% więcej niż w 2023 roku. Do tego zdecydowana większość formatów znalazła się na plusie.

[ANALIZA]: Powiew optymizmu na rynku nieruchomości komercyjnych
Całkowity wolumen transakcji nieruchomości komercyjnych w Polsce w ub.r. przekroczył ponad dwukrotnie wartość z 2023 r. Sektor handlowy zakończył ub.r. łącznym wolumenem 1,6 mld euro.

[RAPORT] Tpay: cena i koszt dostawy są kluczowe w zakupach online
Z raportu “Jak Polacy lubią płacić online” wynika, że niezmiennie od 2020 roku kluczowe pozostają cena i koszty dostawy. W roku 2024 były ona najważniejsze najważniejsze dla 55% i 44% ankietowanych.

Woolworth wśród najemców Nowej Sukcesji
Kolejni najemcy otwierają swoje lokale w Nowej Sukcesji w Łodzi. 23 stycznia został otwarty sklep sieci Woolworth. Zlokalizowany jest na poziomie 1, w pobliżu Sinsay i Tedi.

Rituals Cosmetics otwiera kolejny sklep w stolicy
Rituals Cosmetics otworzył kolejny sklep w Warszawie. 22 stycznia 2025 roku klienci Złotych Tarasach mogli zrobić pierwsze zakupy w nowym salonie. Znajduje się na parterze centrum handlowego.

EPP: Pasaż Grunwaldzki wzmacnia tenant mix
Przybywa najemców Pasażu Grunwaldzkiego. 24 stycznia swój sklep otworzy marka Flying Tiger Copenhagen. Nowy salon klienci znajdą w Pasażu na poziomie -1.

Kamalion ma w Polsce już 25. lokalizacji
Kamalion rozbudowuje sieć placówek w Polsce. 23 stycznia 2025 roku hiszpańska marka otworzyła swój 25. sklep w Polsce. Znajduje się on w Przemyślu.

JYSK stawia na rozwój rozwiązań cyfrowych
W ramach wzmacniania rozwoju IT i inwestycji JYSK, obszar biznesowy IT staje się częścią zespołu zarządzającego JYSK. Keld Marott awansuje na stanowisko Executive Vice President of IT.

Benefit Systems wyemituje obligacje na finansowanie rozwoju
Benefit Systems ustanowił program emisji obligacji o wartości do 1 mld zł. Program ma na celu zdywersyfikowanie źródeł finansowania działań zgodnie z przyjętą strategią rozwoju na lata 2025-2027.

Lidl Polska po raz 12. z nagrodą „Top Employer 2025”
Lidl Polska po raz 12. z rzędu otrzymał wyróżnienie od „Top Employers Institute” . Po raz pierwszy otrzymał również tytuł „X-Large Enterprise Seal” dla dużych firm.

W 2025 roku Redkom Development skomercjalizuje ponad 100 000 mkw. powierzchni handlowej
Redkom Development na przestrzeni ostatnich dwóch lat wybudował i otworzył trzy obiekty handlowe o łącznej powierzchni 46 000 mkw. Rozpoczął również realizację nowych inwestycji.

Genesis Property: Zabrze wzbogaci się o kolejny park handlowy pod logiem Aurapark
Zabrze zyska park handlowy o powierzchni niemal 13 000 mkw. Inwestycja realizowana jest przy współpracy Genesis Property z firmą TERG S.A.. Przewidziane zakończenie budowy to II kw. 2026 r.