komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Dariusz Miłek, CCC: mamy ambitne plany rozwoju powierzchni handlowej
Grupa CCC w Q1 2025 odnotowała wynik EBITDA na poziomie 376 mln zł (+25% rdr) i poprawę rentowności EBITDA o blisko 3 p.p. rdr, do 16%. Przychody wyniosły 2,3 mld zł, co stanowi 4% wzrostu rdr,
Kamalion ma już 28 sklepów na rynku polskim
Kamalion kontynuuje ekspansję na rynku polskim. 12 maja otworzyła nową punkt w Centrum Handlowym Factory Ursus. Jest to 28. lokalizacja marki w Polsce.
Łukasz Dojka, Xtreme Fitness Gym: 227 klubów do 2027 roku
„Jesteśmy w połowie drogi, jeśli chodzi o rozwój rynku fitness w Polsce. Chcemy nie tylko otwierać nowe kluby, ale budować silną platformę wellbeingu” – mówił Łukasz Dojka podczas #scf2025spring.
Redkom Development: rozbudowa Ozimska Park w Opolu
Redkom Development rozpoczął budowę II etapu parku handlowego Ozimska Park w Opolu. Powstanie dodatkowa powierzchnia 1 200 mkw. Zakończenie prac budowlanych i otwarcie planowane jest na IV kw.
EPP: Pasaż Grunwaldzki ma „owocowego” najemcę
Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu nieustannie rozwija swoją ofertę. Do grona jego najemców dołączyła marka Fruitisimo. Lokal znajduje się w strefie Pod Gorylem na poziomie 0.
[WYWIAD] Błażej Jurkowski, Newgate Investment: naszą strategią jest „kup i trzymaj”
Najchętniej przyglądamy się obiektom o powierzchni od 10 do 20 tysięcy m², które obsługują cały region - w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl mówi Błażej Jurkowski, Newgate Investment.
[RAPORT] Colliers: parki handlowe napędzają rozwój rynku w I kwartale 2025 roku
Jak wynika z raportu Colliers I kw. na rynku nieruchomości handlowych w Polsce odnotowano podaż jedną z najniższych w ostatnich latach. Do użytku oddano trzy nowe obiekty i były to parki handlowe.
Marta Machus-Burek, Colliers: bez transformacji technologicznej nie ma transformacji ESG
Nadchodzące lata mają przynieść skupienie się na poprawie efektywności energetycznej nieruchomości, co przełoży się na redukcję kosztów operacyjnych - uważa Marta Machus-Burek, Colliers.
Enata Bread wzmacnia portfolio o dwa nowe koncepty
Marka Enata Bread wzbogaci swoje portfolio o dwa nowe formaty. Pierwszy z nich to „Szałata i szok” – brand z ofertą zdrowych dań na każdą porę dnia, drugi zaś to POZNAJE – piekarnia & restauracja.
Europa Środkowo-Wschodnia siłą napędową AmRest – sprzedaż w Polsce +11%
Przychody AmRest w I kw. 2025 roku wzrosły o 4,7% i wyniosły 620,2 mln euro. W Polsce sprzedaż AmRest wzrosła o ponad 11%, a EBITDA zwiększyła się o 12,1%.
Woolworth kontynuuje ekspansję na rynku polskim
Woolwortk umacnia swoją pozycję na polskim rynku dyskontów niespożywczych. Sieć otworzyła nowy sklep w Gliwicach. Jego powierzchnia sprzedaży to ponad 801 mkw.
22 maja zostanie otwarty Designer Outlet Kraków
22 maja otworzy się Designer Outlet Kraków. Jego powierzchnia najmu to ponad 19 000 mkw. Właścicielem jest KG Group, zarządzaniem obiektem zajmuje się ROS Retail Outlet Shopping