Otwarcie Galerii Bronowice planowane jest na II poł. 2013 roku

Outlety Neinver Polska odnotowały w 2011 roku ponad 7 mln odwiedzin, czyli o 13 proc. więcej niż w roku 2010. Wraz z rosnącą liczbą odwiedzających, sprzedaż zwiększyła się o 10 proc.  – Nasze centra outlet coraz częściej są wybierane jako najlepsze miejsce zakupu markowych produktów, liczba klientów stale się zwiększa. Wzrost liczby odwiedzin, a przede wszystkim wysoki wskaźnik konwersji, świadczą o tym, że obiekty zarządzane przez Neinver stały się ‘centrami docelowymi’, do których konsumenci przyjeżdżają z wyraźnym zamiarem dokonania zakupów – mówi Barbara Topolska, dyrektor generalna Neinver Polska.

Neinver, firma której centra handlowe typu outlet obecne są w sześciu krajach, w ubiegłym roku odnotowała wzrost liczby odwiedzin i sprzedaży we wszystkich swoich obiektach. W sumie obroty w Europie zwiększyły się o 12 proc. w stosunku do roku 2010.

Wynik 33 mln odwiedzin oznacza wzrost o 7,6 proc. w stosunku do 2010 r. W 2011 roku rosła lojalność konsumentów oraz wskaźnik konwersji (stosunek zakupów do liczby wizyt). Klienci wracali do centrów wyprzedażowych zarządzanych przez Neinver średnio od 13 do 15 razy w ciągu roku, a ponad 75 proc. odwiedzających dokonało zakupów. 

Neinver jest drugim pod względem powierzchni handlowej operatorem centrów outlet w Europie, zarządzając 13 tego typu obiektami. Firma działa w Polsce, we Włoszech, Portugalii, Niemczech i w rodzimej Hiszpanii.

Największym centrum outlet w Polsce jest działające od jesieni ubiegłego roku Factory Kraków o powierzchni 22 tys. mkw. W centrum outlet w Poznaniu na powierzchni 15, 2 tys. mkw. mieści się 120 sklepów, a we Wrocławiu na 13,5 tys. mkw. funkcjonuje 107 lokali. W sumie cztery działające w Polsce Factory obejmują 64,2 tys. mkw. powierzchni handlowej. W 2012 roku mija 10 lat od otwarcia pierwszego Factory w warszawskiej dzielnicy Ursus.