Dominik Woźny, dyrektor ds. rozwoju, Kinderplaneta

Spółka Kindermagnet Polska właściciel placów zabaw Kinderplaneta zapowiada rozwój sieci w centrach i galeriach handlowych na terenie całego kraju. Nowe placówki niebawem pojawią się m.in. we Wrocławiu, Koszalinie, Słupsku czy Grudziądzu.

– Obecnie pod szyldem Kinderplaneta funkcjonują 23 sale zabaw. Wszystkie są zlokalizowane w centrach i galeriach handlowych. Do maja zamierzamy otworzyć pięć kolejnych lokali. Będą to placówki w CH Alfa Grudziądz ( 200 mkw. powierzchni), wrocławskim obiekcie Sky Tower ( ok. 500 mkw.), a także słupskim CH Jantar i koszalińskim CH Kosmos. Negocjujemy także warunki umowy z przedstawicielami outletu Factory Wrocław. Docelowo, rok 2012 chcemy zamknąć z liczbą 30 placówek – powiedział w rozmowie z Retailnet.pl Dominik Woźny, dyrektor ds. rozwoju, Kindermagnet Polska Sp. z o.o.

Kinderplaneta obecnie ma 23 salony zabaw. Największy pod względem powierzchni najmu jest lokal w łódzkiej Manufakturze z blisko tysiącem mkw. powierzchni.

Właścicielem marki Kinderplaneta jest Kindermagnet Polska Sp. z o.o. od lat współpracująca z niemieckim Kindermagnet Deuschland z siedzibą w Lübeck. Kindermagnet jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę i Europe wschodnią hiszpańskiej firmy Falgas – lidera na rynku atrakcji dla dzieci – oraz firm Discapa i Eurogames. Firma od dekady zajmuje się dystrybucją urządzeń typu Kiddy Riddes oraz projektowaniem i budową wielkopowierzchniowych placów zabaw dla dzieci.