Obiekt odwiedziło już 93 mln klientów

Przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Intersport Polska S.A. w lutym 2012 roku wyniosły 20,78 mln 781 zł i była wyższe o 15,8 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2011 roku. Z kolei narastająco, w okresie od stycznia do lutego 2012 przychody ze sprzedaży spółki wyniosły 47,7 mln zł (wzrost o 22,9 proc. w porównaniu do okresu styczeń – luty 2011).

Przypomnijmy, że zarząd Intersport Polska S.A. ocenił, że 2011 rok był najgorszy w historii spółki. W II połowie grudnia 2011 roku, ze względu na utrzymującą się zbyt wysoką temperaturę oraz brak śniegu, odzież i sprzęt narciarsko-snowboardowy sprzedawał się bardzo słabo. Według wstępnych szacunków spółka osiągnęła w 2011 roku przychód netto ze sprzedaży towarów i usług w wysokości 194 mln zł. Strata brutto wyniosła 14,8 mln zł, a EBITDA wyniosła minus 4,7 mln zł.

Jednocześnie wyrażono nadzieję, że 2012 rok zapowiada się bardzo obiecująco. Dodatkowym motorem, który powinien w tym roku pozytywnie wpłynąć na ogólną sprzedaż w salonach Intersport jest przygotowywany obecnie „projekt EURO”. Sieć Intersport uzyskała tytuł „Oficjalnego Sklepu Sportowego z licencjonowanymi produktami UEFA EURO 2012™ oraz posiada wyłączność na sprzedaż produktów sportowych na stadionach i strefach kibica tzw. Fan Zonach.

Sieć Intersport Polska posiada ponad 30 salonów zlokalizowanych w 19 największych miastach Polski. Podstawowa działalność firmy polega na sprzedaży detalicznej markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni zlokalizowanych w wybranych centrach handlowych. Lokale sieci znajdują się m.in. w warszawskich galeriach Złote Tarasy, Sadyba Best Mall i Arkadia, wrocławskich: Magnolia Park, Pasaż Grunwadzki oraz poznańskich: Stary Browar, Galeria Pestka, CH M1 Poznań. Zarząd spółki zapowiada, że w nadchodzącym 2012 roku planuje otworzyć nowe sklepy w kieleckiej Galerii Korona oraz w Galerii NoVa Park usytuowanej w Gorzowie Wielkopolskim.