50 Style: w 2012 będziemy mocno rozwijać koncept

Agnieszka Baczyńska, dyrektor działu najmu Plaza Centers

Agnieszka Baczyńska, dyrektor działu najmu Plaza Centers

50 Style, ogólnopolski rozwijający się koncept wolumenowy uruchomił nowy salon w Stargardzie Szczecińskim. Lokal o powierzchni 430 mkw. w którym będą dostępne produkty takich marek jak: Nike, adidas, Puma, Reebok, Umbro, Feewear funkcjonuje w nowej galerii CH Starówka.

50 Style to ogólnopolski, dynamicznie rozwijający się koncept wolumenowy. Nike, Adidas, Reebok, Umbro, Puma, Feewear – to tylko część marek, których produkty będą dostępne w naszym salonie. 50 style oferuje wybór butów, odzieży oraz akcesoriów w atrakcyjnych cenach.

– W 2012 roku będziemy mocno rozwijać koncept 50 Style. Stargard to nasz trzydziesty ósmy punkt na mapie Polski plus oczywiście sklep internetowy 50 Style.pl – mówi Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor Departamentu Administracji i Najmu Marketing Investment Group – właściciela marki 50 Style. Lada dzień kolejne otwarcia 50 Style – Mielec, Alfa Grudziądz, Alfa Białystok. Za każdym razem staramy się znaleźć jak najlepszą lokalizację dla naszych sklepów. Poszukujemy także dużych powierzchni. Jesteśmy zadowoleni, że w CH Starówka udało się nam sprawnie zagospodarować aż 430 metrów. To drugi, po Olsztynie (600 mkw.) tak duży sklep w obrębie naszej sieci – dodaje Kamińska-Nobis.

Kalendarz otwarć salonów w obrębie sieci jest napięty. 4 kwietnia w Mielcu zostanie otwarty kolejny salon 50 style (275 mkw. powierzchni), 5 kwietnia – w CH Alfa w Grudziądzu (300 mkw.), 14 kwietnia w CH Alfa w Białymstoku (275 mkw.)

Właścicielem wszystkich salonów 50 Style jest Marketing Investment Group.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016