Delikatesy sieci Alma

Zarząd spółki LPP poinformował, że zysk netto w I kwartale 2012 roku wzrósł do blisko 34 mln zł z ponad 14 mln zł w I kwartale 2011 r. Zysk operacyjny w I kwartale przekroczył 42  mln zł wobec niespełna 11 mln zł rok wcześniej. Przychody Grupy wzrosły do prawie 658 mln zł z nieco ponad pół miliarda w I kwartale 2011 roku.

– W I kwartale 2012 roku kontynuowany był pozytywny trend, który zapewnił osiągnięcie bardzo dobrych wyników w 2011 roku. Wzrost sprzedaży w sklepach porównywalnych dotyczył wszystkich marek i został osiągnięty nie tylko w Polsce, ale także w spółkach zagranicznych. Została zachowana dobra relacja pomiędzy wzrostem uzyskiwanych przychodów i marż oraz zmianami kosztów funkcjonowania koniecznych do poniesienia przy realizacji wszystkich procesów – poinformowano w komunikacie.

W I kwartale 2012 roku w salonach Reserved osiągnięto sprzedaż w przekraczajacą 371 mln zł, w Cropp Town – 111 mln zł, House – 80 mln zł, a Mohito 41 mln zł.

Powierzchnia sieci sklepów wzrosła w I kwartale o 10,7 tys. mkw. Na koniec pierwszego kwartału GK LPP dysponowała 918 sklepami o łącznej powierzchni 354,2 tys. mkw.

LPP SA to firma projektująca i sprzedająca odzież. Firma posiada cztery sieci salonów (Reserved, Cropp, House oraz Mohito). Większość lokali należących do Grupy LPP jest usytuowana w centrach i galeriach handlowych.  LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej.