Jones Lang LaSalle: w 2012 roku przybyło klientów w Galerii Mazovia

Galeria Mazovia

Galeria Mazovia

W I kw. 2012 r. zarejestrowano przyrost liczby osób odwiedzających płocką Galerię Mazovia rok do roku na poziomie prawie 37 proc., z czego najwyższy, ponad 49 proc. wzrost, przypadł na styczeń. Największy wzrost obrotów rok do roku miał miejsce w marcu 2012 (ponad 43 proc. przy 34 proc. wzroście liczby odwiedzających).

Wzrost wskaźnika odwiedzalności oraz obrotów odnotowywany w Galerii Mazovia niezmiennie od grudnia 2011 r. to efekt zmian strategii zarządzania, w tym także strategii marketingowej i wizerunkowej, jakie miały miejsce w drugiej połowie 2011 roku podaje odpowiedzialna za zarzadzanie obiektem firma doradcza Jones Lang LaSalle. Nowy wizerunek, zarządzanie uwzględniające jasne zasady współpracy z najemcami oraz czynniki demograficzno-ekonomiczno-środowiskowe,  wpłynęły na zmianę postrzegania galerii przez lokalną społeczność, znajdując swoje odzwierciedlenie w lepszych wynikach finansowych zarówno najemców, jak i właściciela galerii.

Wzrosty wskaźnika odwiedzalności i obrotów idą w parze z wynikami sondażu satysfakcji klienta, przeprowadzonego na terenie galerii w marcu 2012. Z badania wynika, iż około 90 proc. respondentów było zadowolonych z zakupów w Galerii Mazovia, uznając też, że jest to bezpieczne i przyjazne miejsce do spędzania wolnego czasu.

-Galerii Mazovia w  obrazuje jak istotne jest profesjonalne zarządzanie nieruchomościami, rzutujące zarówno na wizerunek nieruchomości, jak i jej wartość – podkreśla Krzysztof Kopytowski, dyrektor Galerii Mazovia, Jones Lang LaSalle.

– Wyniki osiągnięte przez galerię w minionych miesiącach to najlepszy dowód na to, że sprawne zarządzanie oraz dobrze dobrany, kompetentny zespół współpracowników mogą sprawić, iż nawet w okresie osłabionej koniunktury gospodarczej możliwe jest osiągnięcie rynkowego sukcesu– ocenia Krzysztof Kopytowski.

Galeria Mazovia to największa w Płocku nowoczesna galeria handlowa, otwarta 24 kwietnia 2010 r.  Do jej najemców należa m.in. . Media Markt, Pure Health & Fitness, ZARA, H&M, Cubus, Stradivarius czy KFC. W trzykondygnacyjnym budynku znajduje się ponad 110 sklepów, lokali gastronomicznych, punktów usługowych, kino oraz fitness i plac zabaw dla dzieci. Na bezpłatnym parkingu mieści się 780 samochodów.

Powierzchnia całkowita  Galerii Mazovia to 54,5 tys. mkw., a powierzchnia handlowa to 28 tys. mkw.
Wartość inwestycji siega 200 mln zł.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016