Salon Coccodrillo

CDRL SA, właściciel sieci Coccodrillo, deklaruje, że zamierza nadal rozwijać sieć sprzedaży w Polsce. Firma poszukuje też partnerów na rynkach azjatyckich oraz planuje rozwój franczyzy w Rosji i na Ukrainie. – Istotne jest rozwijanie sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego. Dążymy do tego, aby umożliwić zakupy tym kanałem klientom zagranicznym. Staramy się unowocześniać funkcjonalność sklepu w celu ułatwienia i uatrakcyjnienia zakupów on- line – zapowiada Marek Dworczak, prezes zarządu  CDRL SA.

W 2012 roku spółka uruchomiła w Polsce sześć salonów Coccodrillo i zapowiada kolejne otwarcia.

Rozbudowa sieci Coccodrillo polega na równomiernym powstawaniu salonów własnych i salonów franczyzowych. Obecnie w kraju działa ponad 160 salonów Coccodrillo. Powierzchnia sklepów wynosi od 50 mkw. do 70 mkw. Salony zagraniczne z wizerunkiem Coccodrillo działają w Niemczech, Austrii, Rumunii, Czechach i Łotwie. Ich liczba wynosi obecnie 42. Łącznie 53 punkty sprzedaży modelu shop in shop znajdują się na Węgrzech, w Estonii, Łotwie, Litwie, Czechach i Rumunii.

– Dzięki stworzeniu koncepcji prowadzania salonów Coccodrillo powstał model franczyzy przez co możliwy stał się rozwój marki i sprzedaży detalicznej.  Był to początek dynamicznego rozwoju sieci butików. W roku 2003 powstały 4 sklepy w Kobylnicy, Mysłowicach, Kluczborku i Gdańsku.  W tym czasie rozpoczęto współpracę z Klientami zagranicznymi z Niemiec, Estonii i Rumunii. Do końca roku 2006 liczba sklepów w Polsce wzrosła do 22. W ciągu dwóch lat  działało już 51 placówek- dodaje Dworczak.

Marka Coccodrillo jest dostępna także on – line. Sklep internetowy sklep.coccodrillo.pl działa od listopada 2010 r. Jest to ważny kanał dystrybucji marki , który cały czas się rozwija. W ofercie sklepu znajdują się aktualne kolekcje jak również odzież z poprzednich sezonów.

Coccodrillo to jedna z najbardziej znanych marek z dziecięcymi ubraniami na polskim rynku. W swoje ofercie posiada propozycję kolekcji strojów eleganckich, dziennych i sportowych, które uzupełniane są akcesoriami. To co wyróżnia markę Coccodrillo to autorskie projekty wykonywane przez własne biuro projektowe. Praktyczne rozwiązania konstrukcyjne sprawiają, że odzież dostosowana jest do potrzeb dzieci na kolejnych etapach ich rozwoju z uwzględnieniem ich bezpieczeństwa.